چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 23:43

وعده استاندار به مردم کهگیلویه و بویراحمد/مردم منتظر اجرا در عمل هستند

نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد امروز چهارشنبه به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و  جمعی از مدیران عضو این شورا برگزار شد.
به گزارش بویرنیوز، در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد موضوع اشتغال را به عنوان دغدغه‌ای مهم دانست و خبرهای خوشی برای مردم استان داشت.

حسین کلانتری افزود: اتفاق بزرگی در استان در حوزه اشتغال جوانان روی خواهد داد به گونه‌ای که با اجرای ۳۳ طرح اشتغال زا در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات زمینه اشتغال ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر در استان فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: اعتبارات ویژه‌ای در این رابطه تخصیص یافته و تفاهم نامه‌ای بین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استان امضاء و برای اجرا ابلاغ شده است.

کلانتری ابراز داشت: ۲۰ درصد نخست این اعتبار نیز تخصیص یافته که این مهم نشان از عزم جزم دولت در راستای ایجاد اشتغال پایدار بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین پیگیری اجرایی شدن چند طرح بزرگ دیگر از جمله پتروشیمی گچساران، پتروشیمی دهدشت، نیروگاه سیکل ترکیبی انجام شده است.

وی افزود: صندوق توسعه ملی قول مساعد برای پیگیری مشکلات و تأمین تسهیلات برای پتروشیمی دهدشت، نیروگاه سیکل ترکیبی را داده است.

کلانتری گفت: مشکل اصلی بحث بیکاری است که درمان آن ایجاد اشتغال است که آن هم با همکاری و مساعاعدت تمامی مسئولان به ویژه بانک‌های استان است.

وی تصریح کرد: عملکرد بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب دیده؛ به صورت هفتگی بررسی می‌شود و به عملکرد آن‌ها به مراکز گزارش داده می وشد.

کلانتری عنوان کرد: بانک‌های موفق تشویق و بانک‌های کم کار هم مشخص و در این رابطه تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بانک‌های تجارت، رفاه کارگران، ملت و ملی عملکرد مطلوبی در حوزه پرداخت تسهیلات ویژه کرونا به مشاغل آسیب دیده داشته‌اند.

به گزارش بویرنیوز، بیراه نگفته ایم اگر بگوییم مردم و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گوششان پر است از این وعده های خوش آب و رنگ، اما این بار نیز امیدوارانه منتظر تحقق وعده شیرین استاندار هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323682
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عابدین گفت:

    بزک نمیر بهار میاد

  2. ناشناس گفت:

    همش وعده توخالی هست/دولت توحقوق کارمندانش مانده،توحوزه عمرانی اعتبارات منفی 50هست همش وعده دروغ فقط سرمردم ازاین حرفای دروغ بسته اند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. عشایر گفت:

    اول استاندار محترم نیروهای بازنشسته سازمان‌ها تعیین تکلیف بفرمایید

  4. ا گفت:

    در عجبم چرا دولت بفکر این استان نیست روزانه در کشور دهها طر بزرگ میلیاردی افتتاح میشه ما فقط خبرش میشنویم ولی هیچ طرح بزرگی تا حالا در استان افتتاح نشده پتروشیمی دهدشت فسفات چرام و….نگاه کنید یه فنسی کشیده شده تمام استانهای کشور از طرحهای بزرگ بهره برده اند بجز استان ما به استانهای همجوار نگاه کنید ؟درد بزرگتر از این هیچ کس هم هیچی نمیگه؟
    مدیران دلشون به یک اشتغالهای خرد خوش است
    البته که بتوانند رقم اعتباری آن را بخوانند؟
    وگرنه از طرحهای بزرگ خبری نیست که نیست؟ چرا؟

دیدگاه شما