چاپ این برگه

رونمایی از ۱۳ المان شهری یاسوج/تصاویر

با حضور شهردار یاسوج و معاونین ، رئیس شورای شهر و تنی چند از اعضا و تنی چند از مدیران واحدهای شهرداری یاسوج مراسم رونمایی از ۱۳ المان شهری یاسوج برگزار شد .

در این مراسم که توسط روابط عمومی شهرداری تدارک دیده شده بود و به دلیل رعایت موارد بهداشتی به صورت مختصر برگزار شد، داور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر یاسوج با تشریح اقدامات این سازمان بخصوص در ماه های اخیر ساخت این این المان ها را ایده یکی از پرسنل هنرمند این سازمان خواند و گفت: این جوان قبل از ایجاد تغییرات در سازمان کنار گذاشته شده بود اما در این مدت از ایده های وی استفاده کردیم و این المان های زیبا ساخته شدند.

وی در ادامه از شهردار و اعضای شورای شهر درخواست کرد که برای پرداخت حقوق و مزایای کارگران و پرسنل به این سازمان کمک کنند تا در این شرایط سخت که با شیوع بیماری کرونا سخت تر هم شده است برخی از مشکلات برطرف شوند.

در پایان این مراسم نستهن مقدم شهردار یاسوج ضمن تقدیر از رئیس و پرسنل سازمان سیما،منظر و فضای سبز گفت: امسال هیچ درامدی ما در حوزه فضای سبز شهری نداشته ایم اما در این سازمان بیشتر پویایی را شاهد بوده ایم. چهل المان شهری در دوسال اخیر ساخته شده است.

مقدم افزود: مشکلاتی که ما در بدو ورود داشتیم این بود که نزدیک به ۸میلیارد تومان برای معوقات گذشته داشته ایم که مشکلات زیادی برای شهرداری ایجاد کرده است.و اکنون بنا داریم این سازمان را در اولویت توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بحث المان ها و احجام بحثی تفکری است و وقتی شخص المانی را می بیند باید به یاد رویدادی تاریخی، فرهنگی و اجتماعی بیفتد.

مقدم خطاب به پرسنل فضای سبز نیز گفت: از پرسنل فضای سبز میخواهیم به خلاقیت های خود اهمیت دهند و ان ها را اجرایی کنند.آقای اسلامی که این المان ها را طرحی کردند در گذشته نیروی مازاد اعلام شده بودند اما در مدیریت جدید با بکارگیری از وی ایده های خود را پیاده کرد و این المان ها ساخته شدند.

وی از اعضای شورای شهر خواست مصوبه ای را برای یکی شدن عنوان پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز بگذرانند تا مسائل و مشکلات بسیاری حل شوند.

شهردار از ساخت پارک امید نام برد و گفت:این پارک باعث می شود که تعادل خوبی برای سرانه فضای سبز در همه مناطق شهر یاسوج برقرار شود اما باید زیر ساخت های این پارک به صورت کاملا علمی اجرا شود تا مشکلات دیگر پارک ها را در این مکان نداشته باشیم.