چاپ این برگه

آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی از پنجم مرداد ماه جاری خبر داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از آغاز ثبت نام و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور از پنجم مرداد ماه تا 2 شهریور ماه خبر داد.

سجادی ضمن برشمردن مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور از جمله امکان تحصیل برای همه افراد جامعه در هر نقطه ای از کشور – تسهیلات بسیار خوب جهت شهریه دانشجو- عدم اجبار به شرکت در کلاسهای نظری – مهمترین مزیت دانشگاه را در شرایط کنونی کشور ( کرونا ) برگزاری کلاسها و آزمونهای این دانشگاه به صورت مجازی بیان کرد و گفت: دانشگاه پیام نور در برگزاری کلاسها و آزمون‌های خود به صورت مجازی پیشرو در کشور است.

وی گفت: این امر با توجه به شیوع ویروس کرونا جهت سلامتی همه اقشار جامعه اقدامی بسیار ارزشمند است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در بازه زمانی فوق به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام کنند.