دوشنبه 6 مرداد 1399 - 9:18

چهار سال سخت پيش روي کهگيلويه و بويراحمد در مجلس!

با نگاهي به ترکيب و جايگاه نمايندگان کهگيلويه و بويراحمد به خوبي ميتوان روزهاي سختي را براي استان در قوه مقننه به انتظار نشست.

به گزارش بويرنيوز، دور دهم مجلس شوراي اسلامي همراه بود با حضور 4 کهگيلويه و بويراحمدي در مجلس، سه نماينده از استان و يکي از نمایندگان استان تهران منتسب به استان بودند.

غلامرضا تاجگردون در آن مجلس رياست مهمترين کميسيون مجلس يعني برنامه و بودجه را عهده دار بود، محمد علي وکيلي نماينده تهران و فرزند کهگيلويه و بويراحمد هر چهار سال را در هيئت رئيسه مجلس بود، عدل هاشمي پور هم نايب رييس کميسيون انرژي و غلام محمد زارعي نيز در کميسيون صنايع حضور داشت.

جايگاه و کميسيون هاي نمايندگان پيشين قطعا حامل مزيت هاي مهمي بود که برخي از مهترين آثار آنها را بايد در جذب بودجه هاي قابل توجه براي استان محروم کهگيلويه و بويراحمد دانست، در کنار آن تخصيص هاي آب براي اولين بار، راهسازي، تهاتر بدهي برخي شهرداري ها با تامين اجتماعي، قير رايگان و فعال شدن بخشي از صنايع نيمه فعال و راکد دانست و البته رشد و ارتقای فرزندان استان در سطح ملی را نیز باید به موارد قبلی جمع زد.

در اين دوره اما کهگيلويه و بويراحمد فعلا تنها دو نماينده دارد، و براي شهرستان هاي گچساران و  باشت بايد تا انتخابات ميان دوره منتظر ماند.

جايگاه اين افراد در کميسيون ها در اين دوره مجلس اما چندان چنگي به دل نميزند، مهدي روشنفکر عضو کميسيون آموزش است و حجت الاسلام محمد موحد نيز در کميسيون قضايي که با توجه به اختيارات و حوزه اثرگذاري اين کميسيون ها  بايد روزهاي سختي را براي کهگيلويه و بويراحمد به انتظار نشست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323543
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بازیچه سیاسیون گفت:

    سلام…
    نمایندگان گذشته هم مسئول عزل و نصب ها بودند و سپردن پیمان ها به نزدیکان…….
    برای پیشرفت استان و فقرزدایی، اشتغال زایی، انسان های شریفی می خواهد که در دهه 60 ، از جان و مال خود گذشتند و سینه سپر کردن جلوی رژیم بعث….
    آنها فرشتگانی بودند زمینی که پشت پا زدند به دنیا و ظاهر فریبنده آن… الان کو… اگر جایی پیدا کردید به ما نشان بدهید آن مردان را….

  2. منطقی گفت:

    با سلام ،به قول شما الان استان چهار سال سخت رو در پیش روی داره.میخواستم ببینم در سنوات قبل که به قول شما بهتر بود چه کار مفیدی برای استان انجام داده شد بجز عزل و نصب های فامیلی و ….

دیدگاه شما