چاپ این برگه

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون امور اجتماعی بهزیستی استان

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد: در جلسه ای با حضور مسئولان ستاد اداره کل بهزیستی استان ، دکتر محسن مرادی طی حکمی هدایت عظیمی فر را به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان منصوب و از خدمات  هوشنگ سیاوش پو قدردانی کرد. در این جلسه آقای سیاوش پو گزارشی از عملکرد دوران تصدی خود ارائه و از همکاری مدیریت و کل مجموعه سازمان تقدیر نمود.

هدایت عظیمی فر در جلسه معارفه خود، درهم آمیختگی مسائل و آسیب های اجتماعی جامعه ایران با بحران های امروز اقتصادی را بدیهی دانسته و نقش مسائل ساختاری در فروپاشی های اجتماعی را یادآوری کرد. همچنین وی متذکر شد که حل معضلات اجتماعی، نیازمند راه حل اجتماعی است و با اتخاذ رویکردهای اجتماع محور و ساختارسازی های اجتماعی، روند توانمندسازی و ارائه خدمت رسانی به جامعه هدف، اثربخش تر و بهینه تر خواهد بود.

عظیمی فر سپس، نقش بهزیستی و معاونت امور اجتماعی بهزیستی را در تعدیل بی عدالتی و توزیع متوازن ثروت، سرنوشت ساز خواند و در این برهه اهمیت خدمات اجتماعی را دوچندان دانست.

در ادامه، هدایت عظیمی فر از جریان وحدت به جریان خدمت و عدالت نام برد و وحدت را از پارامتراهای توسعه اجتماعی و تقویت کننده سرمایه اقتصادی و اجتماعی دانست.

سرپرست جدید معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان، از پژوهش محوری، توانمندسازی جمعیت هدف و استانداردسازی خدمات به همراه استفاده از ظرفیت های فرابخشی، به عنوان اهم برنامه های آتی خود نام برد.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد