یکشنبه 5 مرداد 1399 - 11:12

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون امور اجتماعی بهزیستی استان

محسن مرادی طی حکمی هدایت عظیمی فر را به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب کرد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد: در جلسه ای با حضور مسئولان ستاد اداره کل بهزیستی استان ، دکتر محسن مرادی طی حکمی هدایت عظیمی فر را به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان منصوب و از خدمات  هوشنگ سیاوش پو قدردانی کرد. در این جلسه آقای سیاوش پو گزارشی از عملکرد دوران تصدی خود ارائه و از همکاری مدیریت و کل مجموعه سازمان تقدیر نمود.

هدایت عظیمی فر در جلسه معارفه خود، درهم آمیختگی مسائل و آسیب های اجتماعی جامعه ایران با بحران های امروز اقتصادی را بدیهی دانسته و نقش مسائل ساختاری در فروپاشی های اجتماعی را یادآوری کرد. همچنین وی متذکر شد که حل معضلات اجتماعی، نیازمند راه حل اجتماعی است و با اتخاذ رویکردهای اجتماع محور و ساختارسازی های اجتماعی، روند توانمندسازی و ارائه خدمت رسانی به جامعه هدف، اثربخش تر و بهینه تر خواهد بود.

عظیمی فر سپس، نقش بهزیستی و معاونت امور اجتماعی بهزیستی را در تعدیل بی عدالتی و توزیع متوازن ثروت، سرنوشت ساز خواند و در این برهه اهمیت خدمات اجتماعی را دوچندان دانست.

در ادامه، هدایت عظیمی فر از جریان وحدت به جریان خدمت و عدالت نام برد و وحدت را از پارامتراهای توسعه اجتماعی و تقویت کننده سرمایه اقتصادی و اجتماعی دانست.

سرپرست جدید معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان، از پژوهش محوری، توانمندسازی جمعیت هدف و استانداردسازی خدمات به همراه استفاده از ظرفیت های فرابخشی، به عنوان اهم برنامه های آتی خود نام برد.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323499
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حقیقت گفت:

    ازجریان ندای وحدت خواهان پیگیری وقاطعیت دراجرای کامل افزایش ۵۰درصدی حقوق کارمندان بهزیستی استان هستیم واینکه تنهاسازمان استانی وکشوری بودکه فقط درصدکمی ازان اجراشدواین نهادحمایتی وخدوم راکه هیچ منبع درآمدی نداردراازتامین بارمالی معاف کنندوواقعاقابل مقایسه بادستگاههای اجرایی دیگرنیست….

  2. پاتاوه گفت:

    انشالانیروهای توانمندنمایندگان منتخب استان بتوانندبه سرعت مسوولیت های جدیدرابعهده بگیرندوطرحی نودراندازند….

دیدگاه شما