شنبه 4 مرداد 1399 - 22:50

۱۶۰۰ واحد مسکن مهر در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل و بهره برداری از ۱۶۰۰ واحد مسکن مهر تا پایان دولت در دستور کار است.

به گزارش بویرنیوز، حسین کلانتری عصر امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: لیست پروژه‌های جهش تولید به شهرستانها ابلاغ شود و مدیران شهرستانی در جلسات هفتگی که هر پنجشنبه با مدیریت معاونت اقتصادی استانداری گزارش کار ارائه دهند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به پروژه‌های عمرانی در سطح استان، افزود: دولت تدبیر و امید مصمم بوده تا حد توان پروژه‌های عمرانی را در سال آخر خدمت خود به پایان برساند.

کلانتری با اشاره به پروژه‌های 33 گانه جهش تولید و تبصره ماده 19، ابراز کرد: مدیران اجرایی برای به سرانجام رسیدن این پروژه‌ها تمام تلاش خود را به بکار بگیرند و تلاش شود که از فرصت‌های ایجاد شده با توجه به مصمم بودن دولت در تکمیل پروژه‌ها و منابع موجود استفاده لازم شود و ملاک سنجش مدیران برای ما موفقیت در اجرای چنین پروژه‌هایی است.

وی از دستگاه‌های متولی و بانک‌های عامل تقاضا کرد که همکاری لازم را در تکمیل پروژه فسفات چرام داشته باشندو امیدوارم با همکاری دستگاه‌ها و بانک عامل اجرای  این پروژه تا دهه فجر نتیجه مطلوب داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تعریف پروژه ها متناسب با ظرفیت مناطق اشاره کرد و افزود: در هر منطقه‌ای که ظرفیت کشاورزی نبوده سعی شده پروژه‌ها در قالب گردشگری و صنعت تعریف شود.

کلانتری با اشاره به انتشار برخی از خبرها و جوسازی ها به رسانه ها توصیه کرد در روند اجرای این پروژه‌ها یاری‌گر دستگاه‌های اجرایی باشند و بجای پرداختن به حاشیه‌هایی که سبب دل‌زدگی و خستگی مدیران می‌شود نقاط قوت و مثبت عملکردها را مخابره کنند.

وی در ادامه با توصیه به مدیران دستگاه‌های اجرایی خواستار عدم ورود مدیران به مسائل حاشیه‌ای شد و از مدیران تقاضا کرد که به وظیفه خود که همانا خدمت به مردم بوده توجه کنند که بدون شک مردم بهترین قضاوت کننده برای عملکردها هستند.

کلانتری در پایان بر مصمم بودن دولت در تکمیل پروژه راهسازی پاتاوه به دهدشت اشاره کرد و گفت: علاوه بر این، پروژه افتتاح 1600 واحد مسکن مهر که 60 درصد از تکمیل و اجرای آن در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه های تعریف شده با اعتباری چند هزار میلیارد تومانی و سطح اشتغال چند هزار نفری بوده و امیدوارم همکاری دستگاه‌های اجرایی در روند تکمیل این پروژه‌ها تسریع شود.

 

 

تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323470
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما