پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 19:05

شهردار یاسوج: آتش‌سوزی‌های آبشار عمدی بوده است

شهردار یاسوج با اشاره به آتش‌سوزی‌های ادامه‌دار در آبشار یاسوج، گفت: این آتش‌سوزی‌ها عمدی بوده و با این هدف صورت می‌گیرد که مسیر این مکان گردشگری باز شود.

به گزارش بویرنیوز، نستهن مقدم ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر در آبشار یاسوج، اظهار داشت: این آتش‌سوزی‌ها با این هدف صورت می‌گیرد که مسیر این مکان گردشگری باز شود.

وی افزود: مسیر مکان‌های تفریحی مانند آبشار را با استفاده از مصالح مسدود کردیم تا برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، امکان تردد وجود نداشته باشد، با این حال شب گذشته برای چهارمین بار، آتش‌سوزی صورت گرفته در آبشار را خاموش کردیم.

شهرداری یاسوج در رابطه با مصوبه ایجاد محدودیت در آرامستان‌ها هم گفت: در آرامستان مرکزی محدودیت بسیار جدی ایجاد شد که تاکنون تاثیرگذار بوده است.

مقدم با بیان اینکه جمعه‌بازار یاسوج با توجه به ترافیک انسانی در روزهای پنجشنبه و جمعه، از مکان‌های پرخطر بیماری کرونا است، گفت: بر این اساس، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، هفته گذشته جمعه بازار را جمع کردیم.

وی با اشاره به اینکه مراسمات عروسی از تالارها به خانه‌ها رفته، گفت: تهدیدی که در خانه‌ها وجود دارد خطرش بیشتر از تالار است، زیرا در یک خانه که ظرفیت آن 20تا 30 نفر است حدود 200 نفر حضور می‌یابند و باید چاره‌ای برای این مسأله اندیشیده شود.

شهردار یاسوج با بیان اینکه همه شهربازی‌های شهرداری تعطیل است، ادامه داد: در صورتیکه محدودیت‌های ترافیکی کارساز باشد شهرداری برای برگرداندن این محدودیت‌ها، آمادگی دارد.

مقدم عنوان کرد: در مورد جمعه بازار و مواردی از این قبیل که ترافیک انسانی بالا است، نیاز است ساعت‌ها محدود شود و در ساعت‌های پرتردد، اجازه فعالیت ندهند.

 

تسنیم

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=323272
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما