دوشنبه 30 تیر 1399 - 12:23

دستگیری عوامل درگیری مسلحانه منجر به قتل در یاسوج

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۹ نفر از افراد شرکت کننده در درگیری مسلحانه در یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ً سعید بالش زر ً در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه منجر به قتل در شهر یاسوج موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص گردید درگیری مسلحانه به دلیل اختلافات قبلی به وقوع پیوسته است و در حین درگیری مسلحانه شخصی که با خودروی پراید از مسیر خیابان در حال تردد بوده به وسیله سلاح گرم توسط منازعان به قتل رسید.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه بیان داشت: به دلیل حساسیت موضوع با تلاش و کوشش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و با تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه مقتدر قضایی از ادامه درگیری قومی و قبیله‌ای و ایجاد تنش و ناامنی در سطح شهر جلوگیری به عمل آمد.

بالش زر افزود: به دلیل حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی طی چندین مرحله عملیات ضربتی و منسجم با همکاری عوامل انتظامی تعداد ۹ نفر از منازعان و افراد شرکت کننده در درگیری مسلحانه به خصوص چند نفر از افراد دخیل در قتل را دستگیر و تعداد دو قبضه سلاح ساچمه‌زنی از نوع وینچستر و دولول شکاری از متهمان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجارشکن نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کند و با این دسته از جرایم به شدت برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و روانه زندان شدند و پیگیری لازم جهت دستگیری سایر متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322969
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما