یکشنبه 29 تیر 1399 - 14:07

ممنوع شدن ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهر سی سخت

فرماندار شهرستان دنا گفت: ورود خودروها با پلاک غیر بومی به شهر سی سخت ممنوع است.

به گزارش بویرنیوزعبدالحمید پناهی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این امر در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در این شهر با توجه به افزایش مسافرت از استان‌هایی با وضعیت قرمز به این شهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها راه برای پیشگیری از این بیماری، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، گفت: مردم از حضور در جشن‌های عروسی و مراسم عزاداری خودداری کنند.

پناهی اظهار داشت: از امروز، ورودی‌های شهر سی سخت به روی پلاک‌های غیر بومی بسته خواهد شد و ایستگاههای کنترل ورود و خروج نیز در ورودی‌های شهر سی سخت مستقر می‌شوند.

وی افزود: همچنین در روستاهای گردشگر پذیر شهرستان دنا، همچون «کریک»، «پاتاوه»، «ده شیخ» و «بهرام بیگی» دهیاران و شوراهای روستا باید با همکاری بسیج و شبکه بهداشت شهرستان دنا از ورود مسافر و خودروهای با پلاک غیر بومی به این مناطق جلوگیری کنند.

مهر
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322897
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیسخت گفت:

    همشهری های عزیزسیسختی…بخاطرحفظ سلامتی خودوخانواده تان اگه کسی رادیدیدکه خانه اش راسوییتی اجاره داده فوری به فرمانداری دنااطلاع دهید….که اگرخاموش بنشینی گناه است وخیانت به مردم….دادستانی وفرمانداری هم نسبت به جریمه سنگین صاحب خانه ها وپلمب خانه ها لطفااقدام کنند…

  2. شهروندسیسخت گفت:

    یک شب بیاییدشهرپرازپلاک غیربومی است….

  3. جهانفکر،سیسخت گفت:

    ضمن تشکر از فرماندار محترم
    در تعطیلات خردادماه که ورودی سیسخت کنترل شد مسافرا از فرصت شبانه استفاده میکردند و وارد شهر میشدند که شخصا موضوع را به پرسنل انتظامی حاضر در محل بازرسی اطلاع دادم،که گفتند ما از ساعت هشت صبح تا دوازده شب ماًموریت داریم
    لطفا پیگیری فرمایید

دیدگاه شما