شنبه 28 تیر 1399 - 22:02

کرونا و نبود بیمارستان درشهرستان چرام

فرماندار چرام برخی مشکلات اشاره کرد و گفت: نبود بیمارستان یکی از مهم‌ترین مشکل درمان مبتلایان به کوید ۱۹ در شهرستان چرام است مراجعه بسیاری از بیماران ما در شرایط فعلی به بیمارستانهای شهرستان‌های دیگر موجب انتقال کرونا ویروس شد.

به گزارش بویرنیوز، هادی فتاحی اصل ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت شهرستان چرام با بیان اینکه بحث اساسی جهان،کشور، استان و شهرستان ما امروز انتشار دوباره و پیک جدید کرونا ویروس است،اظهار کرد: کوید ۱۹ یک بیماری ناشناخته بوده که تاکنون هیچ کشوری نتوانسته به طور قاطع این ویروس را بشناسد و فقط تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی است.

فرماندار چرام ضمن تشکر از زحمات علی جعفری رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان چرام و با بیان اینکه وی با توجه به رشته و تخصصی که داشتند بهترین فعالیت ها را در این ایام انجام دادند، عنوان کرد: تنها شهرستانی بودیم که استفاده از ژل را در کنار صندوق های رای استفاده کرده و انتخابات را بدون انگشت برگزار کردیم و بهترین بیماریابی را در چرام داشتیم.

وی با اشاره به این مطلب که تغییر و تحولات طبیعی است،گفت: هدایت نیا رئیس جدید شرایط سختی در پیش دارند،باید تلاش کرده،تازه نفس و شبانه روز پای کار باشد،از جمله اقداماتی باید مد نظر داشته باشد بحث بیمارستان چرام است.

فتاحی اضافه کرد: مشکل نبود بیمارستان را در این ایام به صورت شفاف و ملموس مشاهده کردیم، مراجعه بسیاری از بیماران ما در شرایط فعلی به بیمارستانهای شهرستان‌های دیگر در این شرایط خود ناقل کرونا ویروس شدند.

فرماندار چرام با تاکید این مطلب که تقسیم بندی ها باید بر اساس نیاز باشد،خاطرنشان کرد: جاهایی هست که ترافیک نیرو زیاد بوده و برخی جاها فضای خالی داریم که باید ساماندهی شود،تجهییز شبکه ها و درمانگاه ها مد نظر قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه شبکه بهداشت باید در حوزه بهداشت بدرخشد،گفت: شرایط برای حضور پزشکان و خصوصا متخصصان در چرام مهیا شود.

وی همچنین خطاب به مسئولان استانی گفت: مسئولان شرایط را برای اختیارات مدیران شهرستان فراهم کنند چرا که مدیر باید اختیار داشته باشد و در چارچوب قانون در راستای خدمت گذاری کار کند.

 

 

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322828
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. واقع بین گفت:

    مگر چرام چند نفر جمعیت دارد ؟ پروتکل جهانی برای یکصد هزار نفر بیمارستان تعریف کرده است و بیمارستان مثل باشت راه اندازی کردن بدون از بیمار می شود و نهایتا تعطیل می شود چون بیمار نیست و برای کرونا هم فعلا در هیچ جای دنیا درمان وجود ندارد .

دیدگاه شما