چاپ این برگه

یزدان پناه: افزایش بیماران کرونایی به مرز خطر رسیده

به گزارش بویرنیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش روزانه بیماران مبتلا به کرونا در این استان خطر آفرین بوده و به مرز هشدار رسیده است.

پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: افزایش روزانه بیماران کرونایی در این استان خطرآفرین بوده و در واقع به رمز هشدار رسیده که انتظار می‌رود مردم بیش از پیش رعایت کنند.

وی خواستار رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شد و افزود: در صورت بی توجهی و عادی انگاری توسط مردم در زمینه رعایت توصیه‌ها و نکات بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک، باید شاهد وارد شدن به پیک بیماری باشیم که بدون شک عواقب بدی را در پی دارد.

یزدان‌پناه با ابراز تاسف از اینکه هنوز شاهد مراسم‌های مملو از جمعیت در عروسی و تشییع جنازه‌ها هستیم، افزود: عامل بسیاری از افراد مبتلا شده به کرونا ویروس حضور در اجتماعات بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وضعیت کرونایی این استان خاطرنشان کرد: این دیار هنوز به پیک نرسیده و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدون شک شاهد پیک خطرناک در آینده‌ای نچندان دور هستیم.

یزدان‌پناه از مرگ 39 نفر به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: بخش زیادی از این افراد دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند و در واقع میانگین سنی آنان بیش از 70 سال بوده است.

 

قطره