چهارشنبه 25 تیر 1399 - 9:43

بخشندگي ارزشمندي در کهگيلويه و بويراحمد که انسانيت را به رخ مي کشد

بويرنيوز– صبا دختر بچه 3.5 ساله به دنبال سقوط از ارتفاع دچار مرگ مغزی شد و از 21 تیر ماه در آی.سی.یو بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری بود.

بعد از چند روز بستری با رضایت خانواده نوع دوست این کودک خردسال برداشت اعضاء صبا در اتاق عمل انجام شد که از خانواده محترم مهدوی‌نسب کمال تشکر و قدردانی را دارم.

با حضور تیم پیوند اعضاء بیمارستان فوق تخصی ابوعلی سینای شیراز و همکاری تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی کلیه‌ها و کبد این کودک بامداد امروز برداشت شد تا در شیراز به بیماران نیازمند پیوند جان تازه‌ای بخشد.

اين خبري بود که امروز مخابره شد، خبري که از يک بُعد جگرسوز است و از زاويه اي ديگر ايثارگري ارزشمند به تمام  معنا است.

کسي با خواندن اين خبر خوشحال نمي شود چرا که داغ فرزند از همه غمها بالاتر است آنهم داغ دختر خردسالي که تازه شيرين زباني هايش شروع شده است.

در کنار اين غم عظيم اما دل اين خانواده آنچنان بزرگ بوده است که حاضر به اهداي اعضاي جگرگوشه خود شدند تا بلکه با نجات جان چند انسان ديگر صباي زيبا را همچنان در اين دنيا داشته باشند، بي شک همه آنهايي که عضوي از بدن معصوم صبا را دريافت مي کنند حالا خود صبا هستند.

اين اقدام و اقدامات مشابه در کهگيلويه و بويراحمد جاي قدرداني ويژه دارد، پا گذاشتن بر روي احساسات عميق و عاطفي و اهدا بخشهايي از اعضاي بدن عزيزان را به کرات در استان مي شنويم، شنيدني که حالمان را خوب مي کند و اميدوارمان مي کند به اينکه هنوز هم هستند انسان هايي که در کنارشان زمين را جاي خوبي براي زندگي کردن بدانيم.

دعا مي کنيم مردمان سرزمينمان از همه بلايا به دور باشند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322520
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احسنت گفت:

    خدا صبر به پدر ومادرش بده ،طفل صغیر با روانی پاک ودلی پراز ارزوها. سلامتی خانواده اش ارزوی همه ماست .
    آفرین بر این ایثار .نقش آفریننان این بخشش آفرینتان باد

  2. سعيد گفت:

    خداوند به خانواده مرحومه صبر دهد و احسن به كار خداپسندانه ايشان كه جان ديگري را با اهدا اعضاي جگر گوشه خود نجات ميدهد

  3. همشهری گفت:

    خدا به پدر و‌مادرش صبر بده این کار بسیار ستودنی است روحش شاد

  4. سامانپور گفت:

    روح این فرشته ی کوچولو شاد شاد🌹😔خدا به پدر و مادرش صبر بده انشاءاله🙏

  5. مهدی گفت:

    با عرض سلام،ادب واحترام خدمت خانواده محترم و صبور این طفل مرحومه مغفوره:خداوند این طفل صغیر را که سرشار از مهربانی ؛عطوفت و پاکی بود رحمت نماید ونشاءالله که این کار ارزشمند وپرخیر و برکت خانواده وی الگوی جامعه قرار گیرد.

  6. باران گفت:

    این ایثار دلی بزرگ می‌خواهد ک توصیف نمی‌شود واقعا شجاعتی ک این خانواده داشتن کار انسانهای عادی نیست اینها همون کسانی هستند ک مورد قبول خداوند قرارگرفتند، خدابهتون آجر فراوان دردنیا واخرت بده

  7. سعید گفت:

    😥😥😥😥😥😥😥😥😥

  8. اشرفی گفت:

    ای کاش مسئولان به اندازه یک صدم مردم به فکرملت بودند،شک نکنیدکه هیچ مسئولی چنین کاری نمی کند،خداوند به خانواده این کودک صبرواجرعظیم دهدوروح ایشان رابا حضرت فاطمه محشورگرداند.

  9. آرمیان گفت:

    ازجان ودل تشکرمیکنم جگروجرات میخادهمچوایثاری خداخیرتان دهد

  10. ناشناس گفت:

    روحش شاد و نامش جاودان

دیدگاه شما