دوشنبه 23 تیر 1399 - 22:56

دمای هوا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش می یابد

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دمای هوای استان از فردا تا پایان هفته روند افزایشی دارد و هوای گرمتری در پایان هفته جاری بر منطقه حاکم می شود.

بویرنیوز: ولی بهره مند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی امروز و فردا در برخی ساعات افزایش سرعت باد و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: یاسوج و امامزاده جعفر به ترتیب با ۱۵.۶ و ۴۴.۸۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میزان بارش سال زراعی ۹۸-۹۹ کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۶۵.۴ میلی متر بوده و تفاوت سال زراعی جاری از مدت مشابه سال گذشته ۳۲۵.۵- بوده است.

بهره مند ابراز داشت: میانگین بارش سال زراعی ۹۷-۹۸ در این استان ۸۹۲.۳ میلی متر بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹۹ کیلومتر مربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

این استان یک درصد مساحت کشور را دارد.

 

 

ایرنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322439
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمدی گچساران گفت:

    عزیزم نون خوردن از فقرا گرفتید با این تصمیمتان .در اوضاغ بیکاری تورم و بیماری که خیلی از مردم فقط نون شبشون تهیه میکردند که شب گرسنه نخوابند الان باید چ کار کنند .کدام کیفیت و کمیت کمی هم به فکر کسایی باشید که آخر وقت می رفتند جلوی نانوایی ها خشکهای نون جمع میکردند یا اون بدبختی که می رفت از نانوایی نون قرض میکرد

دیدگاه شما