دوشنبه 23 تیر 1399 - 22:45

به شهرستان باشت ۲۷۶ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت

فرماندار باشت گفت: ۲۷۶ میلیارد ریال اعتبار در سرفصل های مختلف برای تکمیل طرح های عمرانی و ادامه روند توسعه این شهرستان در سال جاری اختصاص یافته است.

بویرنیوز: سید مسعود حسینی روز دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی باشت اظهار داشت:سهم باشت از اعتبارات استانی امسال ۸۸ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد:۱۱ میلیارد ریال بودجه نفت و گاز،۱۲۰ میلیارد ریال از بودجه توازن،۳۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات بیست و هفت صدم،۱۴ میلیارد ریال تبصره۱۹ ،۸۸۰ میلیون ریال از محل بودجه ارزش افزوده  و ۶۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تخلفات و جرایم برای این شهرستان در سال جاری پیش بینی شده است.

حسینی تصریح کرد: میزان اعتبارات ابلاغ شده باشت در برخی منابع مالی دولت افزایش و برخی منابع دیگر کاهش نسبت به پارسال کاهش یافته است.

فرماندار باشت بدون اشاره به آمار گفت: سهم باشت از اعتبارات توازن امسال نسبت به پارسال کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: محور اصلی تخصیص اعتبارات امسال تکمیل طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰درصد است.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های امسال دولت تکمیل یکی از طرح های نیمه تمام مهم در هر یک از شهرستان هاست افزود: تکمیل ساختمان نیمه تمام فرمانداری باشت برای این شهرستان برنامه ریزی شده است.

فرماندار باشت تاکید کرد: ۲ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال برای تکمیل این طرح در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: این طرح جزو پروژه های تعهد شده است و امسال باید تکمیل شود.

فرماندار باشت عنوان کرد:امسال  برای توسعه حمل و نقل جاده ای باشت۳۶ میلیارد ریال و شهرک های صنعتی پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

حسینی ابراز داشت: در سال جاری همچنین سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای تامین امنیت،هواشناسی ۹۸۰ میلیون ریال،آبخیزداری و حفاظت خاک ۲ میلیارد و ۱۴۰ ریال، پیشگیری از بیماری دام یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال،۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال افزایش تولید محصولات کشاورزی، یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال برای حفاظت از محیط زیست و توسعه شهری ۱۵ میلیاردریال در این شهرستان ابلاغ شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گچساران و باشت نیز در این نشست با اشاره به اینکه شهرک های باشت نوپا و نیازمند توسعه زیرساخت هایی مانند برق،گاز و آب است گفت: اعتبارات ابلاغ شده در این حوزه اندک است.

رضا شریفی با یادآوری در دست ساخت بودن کارخانه بیواتانول باشت گفت: توسعه زیرساخت های مورد نیاز شهرک صنعتی خان احمد نیازی ضروری برای رونق و تولید در این شهرستان است.

وی عنوان کرد: چند سرمایه گذار برای اجرای طرح های صنعتی در باشت اعلام آمادگی کرده اند که پیش بینی اعتبارات مطلوب برای این بخش می تواند منجر به ترغیب سرمایه گذاران این بخش شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322435
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما