یکشنبه 22 تیر 1399 - 23:51

شاخص های ارزیابی عملکرد اداره های کهگیلویه و بویراحمد تغییر می کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاخص ها و ملاک های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی این استان در سال ۱۳۹۹ تغییر کرده و متفاوت تر از سال های گذشته است.

بویرنیوز: حسین کلانتری روز یکشنبه در نشست شورای مدیریت و توسعه دولت الکترونیک کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برخی از مهمترین محورهای ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی این استان در سال جاری شامل فعالیت های ضدکرونایی، مقابله با آتش سوزی جنگل ها و مراتع، جلب رضایت مردم، توجه به مدیریت زنان، جوان گرایی و تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: آن دسته از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که علاوه بر انجام شاخص های عمومی و اختصاصی در موضوع های مقابله با کرونا و مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع تلاش و احساس مسؤولیت بیشتری داشته اند در ارزیابی عملکرد جزو نهادهای دولتی برجسته استان خواهند بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در شرایط کنونی مسأله اصلی در دنیا، ایران و این استان مقابله با کروناست، بیان کرد: دستگاه های اجرایی استان موظفند با بکارگیری تمامی توان، ظرفیت و امکانات خود در این زمینه فعالیت کنند.

کلانتری عنوان کرد: هر کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد که در زمینه مبارزه با بیماری کرونا علاوه بر رعایت نکات بهداشتی درون و برون سازمانی اقدام های بیشتر، بهتر و مؤثرتری داشته اند، تقدیر می شوند.

وی ابراز داشت: فعالیت های مقابله با آتش سوزی جنگل ها و مراتع یکی دیگر از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی این استان که به نسبت توان و ظرفیت خود با آمادگی و مشارکت در کنترل و مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع استان همت کرده اند با کسب امتیاز در ارزیابی عملکرد امسال مورد توجه قرار خواهند گرفت.

کلانتری اظهار داشت: جوان گرایی و واگذاری بخشی از مدیریت ها به بانوان در شاخص های جشنواره شهید رجایی برای دولت اهمیت خاصی دارد.

وی افزود: بر همین اساس باید موضوع واگذاری ۳۰ درصد مدیریت ها به بانوان از سوی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با جدیت رعایت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لازم است به جوانان این استان میدان و فرصت بیشتری داد تا مرحله به مرحله زمینه برای کادرسازی در استان فراهم شود.

کلانتری عنوان کرد: دولت الکترونیک برای سیستم آموزش کشور و کهگیلویه و بویراحمد مسیری را در شرایط کرونا ایجاد کرد به طوری که این بیماری نتوانست ارائه آموزش ها را مختل کند.

وی ابراز داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا می توان امور مهمی شامل تکریم ارباب رجوع، خدمت رسانی به مردم، بررسی مشکلات مردم با سامانه سامد و بازدیدها و ملاقات های عمومی به صورت غیرحضوری را در کهگیلویه و بویراحمد با توسعه دولت الکترونیک انجام داد.

کلانتری گفت: قانون گرایی، امانتداری، شفافیت و بی طرفی در دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد باید به طور روزافزون گسترش داده شود و بی عدالتی، پارتی بازی و باندبازی نیز هیچ جایگاهی در نهادهای دولتی این استان نخواهند داشت.

ایرنا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322362
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    …………. اگرراست بگی/این همه بی عدالتی وپارتی بازی دراین استان مشهود است/اونوقت میگی بی عدالتی پارتی بازی وباندبازی جایگاهی ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاه شما