جمعه 23 فروردین 1392 - 9:19

عاقبت چاقوکش در شهرک غرب +عكس

رييس کلانتري 134 شهرک قدس گفت: عاقبت چاقوکش شهرک غرب را اين بار تير پليس رقم زد.

سرهنگ مهرزاد بيژن‌نيا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموارن واحد گشت خودرويي پليس فاتب تهران در راستاي حفظ امنيت محله  در حين انجام وظيفه دو نوجوان به آنان مراجعه کرده و در حالي که از ناحيه دست مصدوم شده بودند به ماموران اظهار داشتند: چند دقيقه پيش دو جوان به همراه يک موتور سيکلت با چاقو به آنان حمله ور شده و اموالشان را به سرقت بردند.

 

رييس کلانتري 134 شهرک قدس در ادامه اذعان داشت: در اين خصوص ماموران با اخذ اطلاعات کافي از مالباختگان بلافاصله طرح مهار را به اجرا در آوردند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: ماموران در راستاي اين طرح توانستند پس از 30 دقيقه يکي از متهمان را در حين فرار شناسايي کنند.
وي افزود: ماموران بلافاصله با ترفند‌هاي پليسي متهم را وادار به توقف کردند و متهم نيز به محض پياده شدن با در آوردن چاقو قصد درگيري با ماموران را داشت که بلافاصله توسط ماموران به ضرب گلوله دستگير شد.

 

 

سرهنگ مهرزاد بيژن‌نيا خاطرنشان کرد: پس از دستگيري متهم، گروهي از شهروندان به سمت ماموران آمدند و متهم ديگر را تحويل ماموران دادند و اظهار داشتند: متهم در خيابان آسمان اقدام به سرقت کيف يک خانم کرده بود که به کمک کسبه و اهالي دستگير شد.
لذا در نهايت هر دو متهم به کلانتري انتقال داده شدند و در اين رابطه پرونده اي تشکيل و به مقام قضايي ارجاء شد.

منبع:جام

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=32227
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما