شنبه 21 تیر 1399 - 16:56

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد صدرنشین رعایت دستورات کرونایی

طبق گفته معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد صدرنشین رعایت دستورات کرونایی هستند.

بویرنیوز: نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد که هر یک از مدیران عضو این ستاد گزارش‌های خود را در حوزه‌های مختلف از جمله در خصوص نحوه نظارت‌ها بیان کردند.

محمدمهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در همین خصوص با بیان این که دو گونه بازدید از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه انجام می‌شود اظهار کرد: یکی گروه بهداشت محیط و دیگری گروه بهداشت حرفه‌ای است که در این بین تعداد 190 بازرس بهداشت محیط و به تعداد بسیار کمتر یعنی 21 بازرس بهداست حرفه‌ای داریم که در بازرسی‌ها از بازرسان بهداشت محیط نیز کمک می‌گیرند.

این معاون دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: بهداشت محیط ما از ابتدا تاکنون 27 هزار مورد بازرسی داشته‌‌اند که تعطیلی 871 واحد را طی این بازرسی‌ها داشته‌ایم و یک هزار و 800 واحد هم به دادگاه معرفی شده‌ا‌ند.

وی گفت: تعداد بازدیدهای بهداشت حرفه‌ای ما نیز 11 هزار مورد بوده که در این بین طبق گزارش‌های ارائه شده 88.4 درصد کارگاه‌ها رعایت کرده‌اند و 245 واحد هم تعطیل شده‌اند.

این مسوول گفت: از باغ تالارها هم 22 مورد در مناطق قرمز بازدید داشته‌ایم که اکثر آن‌ها غیر فعال بوده‌اند و به 4 مورد هم اخطار پلمپ داده شده است و نانوایی‌ها هم 706 مورد بازدید شده که 45 واحد سهمیه آرد آن‌ها قطع شده است و در ادارات هم 88.5 درصد و در بانک‌ها 90.3 درصد رعایت همکاری در پروتکل‌ها را داشته‌ا‌ند.

 

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322244
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما