جمعه 20 تیر 1399 - 9:43

چهره زشت شده پایتخت طبیعت با کنده‌‌کاری‌های گاه و بیگاه و بی تفاوتی دستگاه های ذیربط

چهره زشت شهر یاسوج به خصوص کنده‌کاری‌هایی که شهر را ناموزون جلوه داده موجب بروز مشکل از یک سو و همچنین زشتی چهره شهر شده است.

بویرنیوز: شهر یاسوج به عناون پایتخت طبیعت ایران یاد می‌کنند شهری که همه ساله تعداد زیادی از مردم سایر استان‌ها به خصوص استان‌های جنوبی کشور در فصول مختلف به قصد تفریح شهر یاسوج را مقصد خود قرار می‌دهند.

به گزارش بویرنیوز، علاوه بر این شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هر روزه شاهد حضور تعداد زیادی از مردم سایر شهرهای استان به این شهر خوش آب و هواست اما چهره زشت شهر یاسوج به خصوص کنده‌کاری‌هایی که شهر را ناموزون جلوه داده موجب بروز مشکل از یک سو و همچنین زشتی چهره شهر شده است.

بسیاری از مخاطبین خبرگزاری از دستگاه‌های نظارتی خواسته‌ا‌ند بر عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان نظارت بیشتری داشته باشند تا علاوه بر زشت شدن چهره شهر و از بین رفتن خودروهای مردم در چاله چوله‌ها؛ بیت‌المال نیز چنین به هدر نرود.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322118
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    شهر بحال خود رها شده و اصلا معلوم نیست چه کسی باید پاسخگو باشد؟‌

  2. سی سخت گفت:

    ورودی خیابان سلامت سیسخت هم ازاین منظر دست کمی ازخیابانهای یاسوج نداره….کی بی کیه آقا😂😁

  3. ناشناس گفت:

    ههههههه شورای شهر و شهردار ، کی مثل بچه کوچولو دعوا کنه

  4. پایتخت گفت:

    این سری کارها دست شهردار محترم رو میبوسه. شهردار هست که مجوز هر گونه کنده کاری رو برای هر شخص حقیقی یای حقوقی و یا هر نهادی صادر میکنه. و از حقوقی ها نیز تعهد میگیره که سریع روکش و یا ترمیم کنه. متاسفانه اینقدر در گیر حاشیه و مسائل شخصی خودشون هستند که یادشون میره شهردار شهری هستند.شما برای چند ماه از یاسوج خرج بشید و دوباره برگردید هیچ تغییری در منظر شهری نمی بینید. هییییچ. در اینجاست که باید گفت آخ وبخت عسکر…

  5. کر گپو گفت:

    واقعا دکتر جاوید حیف شد. برید تو مشهد ببین چه کارا کرده

دیدگاه شما