پنجشنبه 19 تیر 1399 - 19:24

آیین کلنگ زنی یک باب کتابخانه عمومی روستایی در روستای ایدنک در لنده

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان، فرماندار و جمعی از مسئولان اداری و محلی شهرستان لنده، آیین کلنگ زنی یک باب کتابخانه عمومی در روستای ایدنک این شهرستان برگزار شد.

بویرنیوز: آیین کلنگ زنی یک باب کتابخانه عمومی در روستای ایدنک از توابع شهرستان لنده با حضور یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان،فرماندار شهرستان وجمعی از مسئولان اداری و محلی شهرستان لنده با رعایت نکات  بهداشتی و استفاده از ماسک برگزارشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: روستای ایدنک که در شهرستان لنده واقع شده، فاقد فضای کتابخانه ای است که با اهدای زمین توسط اهالی روستا، دهیاری و شورای اسلامی روستا،‌ عملیات ساخت کتابخانه استاندارد روستای ایدنک با زیربنای 120مترمربع، مساحت 250 مترمربع و با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

یاسر رحیمیان با اشاره به تخصیص اعتبار این پروژه توسط بنیاد علوی عنوان کرد: ضمن تقدیر ویژه از مسئولان بنیاد علوی کشور و نماینده ایشان در شهرستان لنده، قراراست تحویل این پروژه در مدت چهارماه صورت پذیرد و انشالله کتابخانه ای در خور و شان مردم فرهنگی روستای ایدنک در سالجاری  با تجهیزات کامل ساخته و به بهره برداری برسد.

وی همچنین افزود: سالن مطالعه ، بخش ویژه کودک، مخزن کتاب، نشریات از جمله بخش های این کتابخانه عمومی هستند.

شایان ذکر است، با راه اندازی این پروژه، تعداد کتابخانه های عمومی شهرستان لنده به ۳ باب خواهد رسید.

 

برنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322102
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما