پنجشنبه 19 تیر 1399 - 14:26

فردا؛ آزمون استخدامی سوادآموزی

آزمون استخدامی مشمولان سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۲۰ تیر برگزار می‌شود.

بویرنیوز: محمد قائم کاظمی بیدک رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری این آزمون استخدامی که همزمان با آزمون ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر انجام می‌شود دستورالعمل‌های بهداشتی درنظر گرفته شده است.

کاظمی در جلسه هماهنگی برگزاری این آزمون با مسئولان نهضت سوادآموزی کهگیلویه وبویراحمد افزود: تکمیل فرم خودارزیابی سلامت، غربالگری وتب سنجی در ورودی برای افراد مشکوب به کرونا ویروس، استفاده از ماسک، ضدعفونی کردن محیط آزمون، رعایت بهداشت در تحویل و دریافت سئوالات و رعایت فاصله اجتماعی از موارد مهم در برگزاری این آزمون است.

محمدجعفر رستمی معاون آموزشی جهاد دانشگاهی هم گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور فردا جمعه از ساعت ۹ صبح آغاز (به مدت ۱۲۰ دقیقه) برگزار می‌شود.

رستمی با بیان اینکه باجه ویژه رفع نقص در روز آزمون نیز برای داوطلبان دایر است ادامه داد: این آزمون در ۳ سالن دانشکده علوم انسانی، کشاورزی ومنابع طبیعی برگزار می‌شود.

حمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: در این آزمون ۴۸۳ نفر از مشمولان با سابقه فعالیت حداقل ۲ دوره بین سال‌های ۷۹ تا ۹۲ وفعالیت کنونی در سوادآموزی شامل ۳۳۹ زن و ۱۴۴ مرد شرکت می‌کنند.

خواهش نیک افزود: براساس اعلام سازمان نهضت سوادآموزی آزمون نمره منفی ندارد و پاسخگویی به ۵۰ درصد سئوالات الزامی است.

او ادامه داد: نتایج این آزمون تا نیمه دوم مرداد اعلام می‌شود.

خبرنگاران جوان
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=322049
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما