یکشنبه 15 تیر 1399 - 14:28

دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد

دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به دلایلی استعفا داد.

دبیر هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد/استقامت افشاریان در برابر حل مشکلات

به گزارش بویرنیوز، طبق شنیده‌ها عبدالحسین آشتیانی‌مقدم دبیر هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به دلایلی استعفا داده که شنیدن این دلایل قابل تامل است.

در متنی که به خبرگزاری فارس ارائه شده آمده است: بدینوسیله به عرض و اطلاع می‌رساند از آنجایی که طی یک و نیم  سال گذشته با تصدی جنابعالی( خداداد افشاریان) تحت عنوان رئیس هیات فوتبال استان بدلیل استفاده از افراد و شخصیت‌های اجتماعی و ورزشی فوتبال جهت کادر هیات استان و شهرستانها، موفق به پیشبرد نسبی اهداف از پیش تعیین شده خود شده اید اما مشکلاتی هم بوده که این هیات یا قادر به حل آن نبوده یا خواهان حل این مشکلات نبوده‌ایم.

در ادامه متن استعفای دبیر هیات فوتبال استان آمده است: لذا با توجه به اینکه در پاره ای موارد اظهار نظر اینجانب به عنوان دبیر هیات استان چاره ساز مشکلات بدلیل استقامت جنابعالی در حل موضوعات نبوده است تا جایی که افراد مستعد زیادی را در عرصه فوتبال از دست داده ایم و قطعا در آینده نیز از دست خواهیم داد، بنابراین اعتقاد دارم حضور اینجانب در هیات استان مشکلی از مشکلات بوجود آمده را حل نخواهد کرد.

آشتیانی مقدم در ادامه آورده است: صادقانه بگویم، بدلیل اینکه باشگاه داران، داوران و اهالی فوتبال نسبت به اینجانب محبت داشته و دارند لذا حضور اینجانب در هیات استان مانع اعتراض بحق آنها شده و حق خود را طلب نمی‌کنند.

بنابراین اعلام می کنم از امروز مورخ چهاردهم تیرماه 99 هیچ گونه مسئولیتی در هیات استان نخواهم داشت.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=321566
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محسن عباسی گفت:

    سلام فوتبال استان ماسالهاست که در خواب فرو رفته وبودن ونبودن ایشان دردی رو ازفوتبال مادوا نمیکنه،ضمن اینکه فوتبال ما دچار چندشغله ها شده ازجمله ایشان که باتوجه به مشاغلی دارن اصلا به فوتبال نمیتونن برسن پس بهترکه استعفا دادن…

دیدگاه شما