جمعه 13 تیر 1399 - 16:54

قلعه‌نویی: مذاکره با استقلال شیطنت است، مجیدی آرامش خود را حفظ کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:افتخار می‌کنم مربی سپاهان هستم چون آنها طرفداران خوبی دارند و همه مربیان ایران آرزو می‌کنند در این تیم مربی‌گری کنند.

قلعه‌نویی: مذاکره با استقلال شیطنت است، مجیدی آرامش خود را حفظ کند/در تیمی هستم که همه آرزو دارند مربی‌اش باشند

به گزارش بویرنیوز، امیر قلعه‌نویی ضمن تعریف و تمجید از کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: مدافعان سلامت در این ایام واقعا ایثار می‌کنند و باید اسم تک تک آنها را در تاریخ نوشت. باید از این نفرات تقدیر کرد و من امیدوار هستم این ویروس لعنتی هر چه زودتر از بین برود.

وی با اشاره به آمار تیم فوتبال سپاهان در لیگ گفت: ما هر سال این آمارها را داشته‌ایم ولی متأسفانه یکسری د شمن قسم خورده داریم و نمی‌دانیم چرا با ما این رفتارها را انجام می‌دهند. تیم ما در هر مسابقه با میانگین 5.83 خلق موقعیت می‌کند و رتبه دوم گلزنی در لیگ امسال را داریم. طبق آماری که از نرم‌افزارهای تیمی در دانشگاه شریف کسب کرده‌ایم امسال در خلق موقعیت تیم ششم جدول هستیم. در عدم موقعیت به تیم‌های حریف نیز تیم اول لیگ هستیم اما یکسری از دوستان محبت می‌کنند و از بخل و حسادت برخی کارها را علیه ما انجام می‌دهند.

قلعه‌نویی تصریح کرد:عزت‌الله انتظامی همیشه می‌گفت شغل برخی از مردم بُخل و حسادت است اما واقعا باید این رفتارها را کنار بگذاریم. درباره تیمی که این همه پیشرفت  در این یک سال و نیم داشته باید واقعیات را به مردم بگوییم. نمی‌دانم چگونه اسم برخی را می‌گذارند کارشناس. آنها یا نسبت به افراد با حُب و بغض صحبت می‌کنند، یا فوتبال را به گونه‌ای دیگر می‌فهمند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص پیشنهادی که بابت مربی‌گری در تیم ملی به وی ارائه شده بود، عنوان کرد:‌ جا دارد از آقایان علی‌نژاد، بهاروند و صفارزاده تشکر کنم سرمربی‌گری من در تیم ملی تمام شده بود. نه اینکه گزینه باشم بلکه تمام کرده بودیم. چند جلسه با آقایان علی‌نژاد، معاون وزارت ورزش و حیدر بهاروند برگزار کردیم و همه صحبت‌ها انجام شد.من 13 سال ریاضت و زجر کشیدم تا یک چیز را ثابت کنم که این کار را کردم. به هر حال می‌خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم اما قسمت نبود.

قلعه نویی تصریح کرد: اتفاقاتی که در سال 2006 به ناحق علیه من افتاد، ناجوانمردانه بود و من را دادگاهی کرد سال 2006 فدراسیون رئیس نداشت و دو گروه سیاسی به جان هم افتاده بودند و فوتبال هم تعلیق شده بود. آن زمان با این شرایط که اشاره کردم به تیم ملی کمک کردم.به هر حال امتیازاتی که گرفتم بد نبود اما یکسری دوستان برنامه‌ریزی کرده و ما را دادگاهی کردند.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد خاطرنشان کرد: 13 سال زحمت کشیدم تا دوباره این فرصت را پیدا کنم و لطف خدا هم شامل حالم شد و این اتفاق افتاد ولی دیدم تعهدی نسبت به تیم سپاهان دارم. باشگاه سپاهان باشگاه بزرگی است و همه مربیان دوست دارند در این تیم مربی‌گری کنند. این باشگاه 70 تیم دارد و 3 هزار ورزشکار را حمایت می‌کند. سپاهانی را تحویل گرفتم که شرایط خوبی در چند سال اخیر نداشت. وقتی ذوب‌آهن دوم شد و به آسیا صعود کرد من ایثار کردم و هدایت سپاهان را قبول کردم.

قلعه‌نویی تأکید کرد: یک زمان استقلال و پرسپولیس بودجه کافی را نداشتند و سپاهان بودجه‌اش خوب بود و رقابت ایجاد می‌شد اما شما می‌دانید یکسری تیم‌ها فرااستانی هستند یعنی هر جایی بروند میزبان  هستند. طبیعتا این شرایط بسیار خوب است علاوه بر این استقلال و پرسپولیس از نظر بودجه‌ای الان 40 درصد بالاتر از ما هستند ما با این شرایط سپاهانی را گرفتیم که بودجه‌اش از رقبا کمتر است و حمایت فرااستانی هم ندارد. در یکسال و نیم هم نتیجه‌گرایی کرده‌ایم و سه کار مهم را برای این تیم پشت سر گذاشتیم اول اینکه راه طلایی سپاهان را پیدا کردیم، دوم آرامش تیمی است که بر فضای سپاهان حکمفرما شده است و سوم اینکه تیمی درست کردیم که حداقل سه چهار سال تاریخ مصرف دارد. شما به خط هافبک سپاهان نگاه کنید که چه شرایطی دارند.

سرمربی سپاهان یادآور شد: من با همه این‌ها 13 سال زحمت کشیده‌ام که به تیم ملی برسم اما به خاطر سپاهان و تعهدی که داشتم کار را نپذیرفتم. همه چیز را به عهده مدیران گذاشتم تا آنها تصمیم بگیرند. آقای عظیمیان ساعت یک بامداد بیانیه‌ای صادر کرد که ما در سپاهان بمانیم و من هم این کار را انجام دادم چون به او علاقه دارم، من در اینجا ماندم چون این برای من افتخار است. حال چه قلعه‌نویی باشد چه نباشد.

قلعه‌نویی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضورش در استقلال مطرح شده گفت:‌از طریق برنامه شما (ورزش و مردم) به او سلام می‌کنم او سرمایه باشگاه استقلال است و یک جلسه هم با او در هتل اوین برگزار کردیم من تجاربم را در اختیار او گذاشتم درست مثل همان کاری که برانکو در برلین با من انجام داد. از مجیدی می‌خواهم آرامش داشته باشد چون مربی‌گری با بازیکنی فرق دارد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: یادی هم از آقای اولیایی می‌کنم که همیشه می‌گوید، مربی‌گری تنها شغلی است که اعتبار و آبرویش در گرو پای کسان دیگری است. حرف او مثل کتاب است من از مجیدی می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کند و تلاشش را بیشتر کند. امیدوارم آرامش او را به هم نزنند و مطرح کردن این صحبت‌ها هم یکسری شیطنت‌ها است. این موضوع هم در مورد باشگاه استقلال و هم در مورد سپاهان صدق می‌کند. تا زمانی که مسؤولیتم در سپاهان است تمام فکر و ذکرم روی این تیم خواهد بود.

وی تصریح کرد: قبلا هم خیلی اتفاقات رخ داده بود و در وسط فصل به من پیشنهاداتی دادند آن زمان من در استقلال اهواز بودم و چون مسؤولیت داشتم تا آخرین لحظه ماندم و کارم را انجام دادم. مجیدی سعی کند وارد مسائل حاشیه‌ای نشود و در هتل اوین هم این حرف را به او زدم. از طرفداران استقلال هم می‌خواهم تیم‌شان را کمک کنند شما ببینید منچستر یونایتد بعد از فرگوسن هنوز شرایط عادی ندارد، تیم‌های میلان در ایتالیا را ببینید که تاز ه بعد از چند سال شرایط خوبی پیدا کردند. این نصیحت برادرانه من به فرهاد مجیدی و هواداران استقلال است که پشت تیم‌شان باشند. همین الان هم به همه می‌گویم افتخار می‌کنم مربی سپاهان هستم چون آنها طرفداران خوبی دارند و همه مربیان ایران آرزو می‌کنند در این تیم مربی‌گری کنند.

وی در خصوص اینکه تعدادی از بازیکنان فولاد به کرونا مبتلا شده‌اند و آیا با ادامه مسابقات موافق است یا خیر گفت: چند هفته پیش در این باره حرف زدم و خیلی‌ها نشان دادند دنبال سلامت جامعه نیستند سلامت جامعه و مشکلات اقتصادی قطعا تأثیر زیادی دارد اما دولت هم باید فکری به حال مردم کند  فوتبال هم بخشی از جامعه است.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=321371
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما