چاپ این برگه

رندر گوشی Moto G 5G دیده شد

بویرنیوز: ایوان بلاس که این روزها بیشتر موبایل های اقتصادی را لو می دهد، امروز درباره گوشی اقتصادی موتورولا 5G رندری منتشر شده است. شما می توانید رندر گوشی Moto G 5G را ببینید که در آن سوراخ دوگانه مجزا در نمایشگر وجود دارد.

گوشی Moto G 5G

امروز گزارشی از آنچه ممکن است اولین تلفن ارزان قیمت 5G موتورولا باشد، یعنی Moto G 5G منتشر است. این عکس دارای سوراخ های دوگانه در جلو و یک ماژول دوربین مربع در گوشه سمت چپ بالای عقب با یک دوربین چهارگانه است (اگرچه یکی از دوربین ها می تواند یک حسگر عمق باشد). قسمت پشتی گوشی نشانگر این است که سنسور دوربین اصلی عقب با رزلوشن ۴۰ مگاپیکسلی ارایه می شود. حضور فلاش بزرگ در کنار قاب دوربین نیز قابل توجه است. مشخص نیست که مانند قدیم شاهد فلاش زنون باشیم یا خیر.

پیش از این سوراخ دوگانه را در Redmi K30 دیده بودیم که البته این برند تصمیم گرفت بین ۲ دوربین را نوار مشکی نمایشگر پر کند تا بیضوی به نظر برسد.

حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه قرار دارد اما متاسفانه دکمه های تنظیم حجم صدا بالای آن قرار دارد که کمی بد به نظر می رسد.

موتو 5G

موتو 5G

به نظر می رسد که Moto G 5G قرار است دارای یک برجستگی دوربین باشد و در واقع، ماژول دوربین کاملا متفاوت از سایر تلفن های موجود در خط Moto G امسال مانند Moto Gg Power ،Moto G Stylus و Moto G سریع به نظر می رسد.

متأسفانه ما هیچ مشخصاتی برای مرور آن نداریم. ما می توانیم برخی از احتمالا قوی را در مورد آنچه از چنین تلفن انتظار می رود، مرور کنیم. اول، ممکن است با توجه به اینکه این تلفن از 5G پشتیبانی می کند، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای ان دور از ذهن نباشد.

همچنین از آنجا که اسنپدراگون ۷۶۵ جی شامل یک مودم یکپارچه 5G با قیمت پایین تر از اسنپدراگون ۸۶۵ با تراشه مودم 5G است، این شانس را دارد که چیپست میان رده را انتخاب کند. حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی می تواند همراه با حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی باشد.

در مورد صفحه نمایش، صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح FHD + ممکن است در کار باشد. با توجه به اینکه پرچمدار Motorola Edge + 5G حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد، می تواند Moto g 5G را کمی بیشتر از نیمی از این قیمت ارائه دهد.

ترنجی