سه شنبه 10 تیر 1399 - 15:09

سؤال ویژه؛ اعتماد به نفس میزبانی جام ملت‌ها از کجا می‌آید؟

نشد که زیدان و مورینیو را روی نیمکت تیم ملی ببینیم اما شاید قسمت این بود تا آن موقع مسی یا رونالدو که قطعا بازنشسته شده اند و به حرفه ای مربیگری روی آورده اند روی نیمکت تیم ملی ایران برای طلوع باشکوه تر بنشینند!

بویرنیوز؛ اگر تقاضای میزبانی ایران برای جام ملت های آسیا در ۲۰۲۷ بر اساس ادعای روزنامه الرایه قطر صحیح باشد دیگر نباید در این رابطه چک و چانه زد. مسولان فدراسیون فوتبال لابد تصمیمشان را گرفته اند و می خواهند با این کشورها (عربستان، قطر، ازبکستان و هند) برای میزبانی جام ملت ها رقابت کنند.
از دیوارهای کاهگلی و سیمانی ورزشگاه ها و زمین های چمن و امکانات محقر فوتبال ایران به دلیل تکرار مکرارت بگذریم اما باید به اساسنامه مرجوعی فدراسیون فوتبال اشاره کنیم که فیفا درباره تبصره های موجود در آن، دم به ساعت اشکال تراشی می کند. احتمالا این مشکل هم تا آن سال ۲۰۲۷ مرتفع می شود!
سوال ویژه؛ اعتماد به نفس میزبانی جام ملت ها از کجا می آید؟
بله، می فهمیم فوتبالی که در حال حاضر اساسنامه ندارد عجیب است به دنبال میزبانی جام ملت ها می رود اما اصلا کی به کی هست در این فوتبال؟ نشد که زیدان و مورینیو را روی نیمکت تیم ملی ببینیم اما شاید قسمت این بود تا آن موقع مسی یا رونالدو که قطعا بازنشسته شده اند و به حرفه ای مربیگری روی آورده اند روی نیمکت تیم ملی ایران برای طلوع باشکوه تر بنشینند! این که مدام درباره میزبانی ایران در جام ملت های آسیا غر بزنیم که کار درست نمی شود؛ می شود؟
یک دفعه دیدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، عربستان و قطر را با این ورزشگاه های عجیب و غریبی که ساخته اند بی خیال شود و حکم به میزبانی ما بدهد. آن وقت می توانیم با خیال راحت به هوای قهرمانی در جام ملت ها، تیم خود را آماده کنیم و برای طلوعی باشکوه و تمام عیار، آماده یک جشن بزرگ شویم.
در پایان می ماند یک سوال ویژه که راستش از پاسخ به آن عاجزیم؛ این اعتماد به نفسی که میان مسولان فوتبال ایران موج می زند از کجا می آید؟ واقعا آنها چگونه می توانند اعتماد به نفس میزبانی جام ملت های آسیا را (با این وضعیت خاص فوتبال ایران) داشته باشند؟
خبر ورزشی، آرتین زهرابی
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=321073
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما