دوشنبه 9 تیر 1399 - 18:06

خودرو کارتینگ شیائومی No. 9 Kart Pro با قیمت ۱۲۷۲ دلار به بازار عرضه شد

بویرنیوز: در اوایل ماه جاری Ninebot یک شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی، محصول جدید خود را با نام  No. 9 Kart Pro معرفی کرد و همانطور که از نام این خودرو پیداست، یک خودرو کارتینگ است. در حال حاضر، خودرو کارتینگ شیائومی No. 9 Kart Pro با قیمت ۱۲۷۲ دلار به بازار عرضه شده است.

خودرو کارتینگ شیائومی

گفته می شود که این شرکت حدود دو سال بر روی این محصول کار کرده است و در کل ۳۳ هزار کیلومتر آن را آزمایش کرده است. گفته می شود که این شرکت برای این No. 9 Kart Pro با رانندگان حرفه ای همکاری کرده است.

این خودرو با طراحی اتومبیلرانی حرفه ای همراه با دم آیرودینامیکی، پدال های فلزی مسابقه ای، چراغهای جلو LED و طراحی سپر جلوی اتومبیل در بدنه قابل جمع شدن ارائه می شود. از همان طرح موتور عقب و چرخ عقب موتور اتومبیل استفاده می کند

چهار حالت رانندگی وجود دارد:

  1. -۱ حالت تازه کار (8 کیلومتر در ساعت)
  2. ۲- حالت عادی (18 کیلومتر در ساعت)
  3. ۳- حالت ورزشی (28 کیلومتر در ساعت)
  4. ۴- حالت پیگیری (37 کیلومتر در ساعت)

می توان به برنامه «Dynamic Cornering» وصل کرد. در این ویژگی، تنظیم قدرت چرخ های داخلی و بیرونی می تواند حالتهای “Flip” و “Push Ahead” را در گوشه و کنار ارائه دهد.

نسبت وزن جلو و عقب بدن 40:60 است که سرعت آن سریعتر می شود. مجهز به دو موتور خنک کننده با حداکثر توان 2400 وات و حداکثر سرعت 37 کیلومتر در ساعت است. این یک باتری باتری 432Wh است و می تواند برای 62 دور، مسیر 400 متری کار کند.

در کنار این، شیائومی No. 9 Kart Pro نیز به چهار اسپیکر قدرت 8W مجهز شده است و از عملکرد بلندگو بلوتوث پشتیبانی می کند.

ترنجی

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=320979
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما