شنبه 7 تیر 1399 - 19:32

تهیه طرح استیضاح وزیرکشور به دلیل حوادث آبان 98

“بی‌تدبیری در ماجرای افزایش قیمت بنزین در آبان ماه 1398 که سبب تحمیل هزینه‌های بی‌جهت به‌نظام و مردم شد” ازجمله محورهای استیضاح رحمانی فضلی است.

به گزارش بویرنیوز، یک منبع آگاه به عصرایران گفت تعدادی از نمایندگان مجلس در حال تهیه طرح استیضاح وزیر کشور هستند.

این منبع توضیح داد تعدادی از نمایندگان با محوریت اردشیر مطهری نمایندهٔ اصولگرای گرمسار سمنان مشغول رایزنی و مذاکره برای تدوین طرح نهایی استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی در چندین محور مختلف هستند.

یکی از محورهای استیضاح وزیر کشور، “بی‌تدبیری در ماجرای افزایش قیمت بنزین در آبان ماه 1398 که سبب تحمیل هزینه‌های بی‌جهت به‌نظام و مردم شد” اعلام شده است.

دیگر موارد اسیتضاح اینگونه است: “رابطه بازی و بی‌ضابطگی در انتخاب استانداران و فرمانداران و استفاده از افراد ناکارآمد و ضعیف در مدیریت استانداری‌ها و فرمانداری‌ها، نا کفایتی در مدیریت بحران به‌عنوان نمونه زلزله کرمانشاه، سیل‌های گلستان، خوزستان و لرستان، از دیگر محورهای این استیضاح است”.

به گفته استیضاح‌کنندگان، “افزایش قیمت بنزین در تمام دولت‌ها رخ‌داده بود اما تنها دولتی که به گفتهٔ آنان بی‌تدبیری‌اش در افزایش قیمت بنزین منجر به بروز خسارت‌های جدی به کشور شد، دولت آقای روحانی است”.

قبل از این اردشیر مطهری نمایندهٔ گرمسار در مجلس خواستار محاکمه و دادگاهی شدن رحمانی فضلی وزیر کشور به اتهام “بی‌تدبیری و واردکردن خسارت‌های مالی و جانی به‌نظام و مردم” شده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=320763
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما