دوشنبه 26 خرداد 1399 - 18:20

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/همه جامعه هدف کروناست

بویرنیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 24 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه ۳ بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، افزود:  تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۶۸۰ بیمار گزارش شده است.

وی از افزایش آمار قربانیان کووید ۱۹ در استان خبر داد و اظهارکرد: با وجود همه تذکرات و توصیه های ارائه شده متاسفانه دستورالعمل های بهداشتی مورد بی توجهی مردم قرار گرفته و به تبع آن طی دو هفته گذشته شاهد افزایش چشم گیر مبتلایان به کرونای استان بودیم و با توجه به این روند در روزهای آینده نیز سیر بیماری صعودی خواهد بود.
وی یادآور شد: نسبت به بیماری کرونا نباید بی تفاوت رفتار کرد زیرا این بیماری جامعه هدف مشخصی نداشته و همه افراد جامعه را دچار می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر یزدان پناه در پایان بیان کرد: امروز  دوشنبه ۲۶ خرداد ماه نیز جواب ٢٦٥ نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی دریافت شد که تعداد موارد مثبت مانند روزهای قبل در حال افزایش است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=320515
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. علی گفت:

    لطفا آمار دقیق اعلام کنید

دیدگاه شما