دوشنبه 26 خرداد 1399 - 11:55

دستگیری عاملان تیراندازی شبانه دهدشت

با اقدامات خاص دستگاه قضایی و پلیس این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش بويرنيوز به نفل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد این خبر را دکتر نگین تاجی به خبرنگار خبرگزاری میزان در استان اعلام کرد.
رئیس کل دادگستری استان در ادامه اظهار کرد: چند وقتی بود که عده ای شبانه اقدام به تیراندازی در شهر دهدشت می کردند و اقدام آنان موجب بر هم زدن آرامش و آسایش مردم می شد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد این خبر را دکتر نگین تاجی به خبرنگار خبرگزاری میزان در استان اعلام کرد.
رئیس کل دادگستری استان در ادامه اظهار کرد: چند وقتی بود که عده ای شبانه اقدام به تیراندازی در شهر دهدشت می کردند و اقدام آنان موجب بر هم زدن آرامش و آسایش مردم می شد.

مقام ارشد قضایی استان افزود: در یک فقره تیراندازی شبانه اراذل و اوباش، 2 باب مغازه در این شهر آتش گرفت.

وی گفت: با دستورات خاص دادستان محترم عمومی و انقلاب دهدشت جناب آقای سعادتیان به ضابطان دادگستری، شناسایی این باند بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان با اظهار اینکه تیم اطلاعاتی نیروی انتظامی شهرستان با انجام کار تحقیقاتی در مدت 2 هفته موفق به شناسایی آنان شد، اظهار داشت: این گروه در آخرین اقدام خود قصد به رگبارگلوله بستن منزلی در روستای طولیان دهدشت را داشتند که محل اختفای آنها شناسایی و بوسیله مأموران مقتدر پلیس محاصره گردیدند.

وی افزود: اراذل و اوباش که از شناسایی محل اختفای خود مطلع شده بودند به سوی مأموران پلیس اقدام به تیراندازی کردند.

دکتر نگین تاجی گفت: اراذل و اوباش که 5 نفر بودند پس از درگیری مسلحانه، دستگیر و از آنها 3 قبضه اسلحه کلاشینکف، کلت کمری و وینچستر و مقداری مهمات کشف گردید.

وی افزود: این افراد دارای سوابق متعدد کیفری از جمله نگهداری سلاح گرم، تمرد نسبت به مأموران حین انجام وظیفه، اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی بودند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به کسانی که موجبات بی نظمی و سلب آرامش و آسایش و امنیت مردم شوند هشدار داد و تصریح کرد: کسانی که به نحوی بخواهند موجبات عدم آرامش و امنیت هر نقطه استان را با قدرت نمایی فراهم کنند، بدانند؛ که برخورد دستگاه قضایی استان قاطع، اثرگذار و بازدارنده خواهد بود.

وی در ادامه تأکید کرد: کسانی که با استفاده از سلاح گرم و اخلال در نظم، موجب سلب آسایش و آرامش عمومی و امنیت جامعه شوند منتظر برخورد قاطع، قانونی و اثرگذار دستگاه قضایی باشند.

دکتر حسن نگین تاجی در پایان ضمن تشکر از دادستان جوان شهرستان کهگیلویه ونیروی انتظامی ، افزود: 3 نفر از متهمان با قرار بازداشت موقت و برای 2 نفر دیگر قرار کفالت صادر شده که تا تأمین و تهیه مورد کفالت به زندان دهدشت معرفی گردیدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=320508
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آریا گفت:

    دمتون گرم واقعا
    اگه پلیس نبی اینو آرامش مردم به گند ایکشیدن
    یه مشت آدم توهمی بقول خشو عشق خلاف

دیدگاه شما