چاپ این برگه

پیش به سوی «کرونا» گرفتن در یاسوج +تصاویر

این تصاویر از کلینیک شهید مفتح شهر یاسوج فرستاده شده و همه چیز گویای آن است که مردم دیگر واهمه‌ای از کرونا ندارند و به عواقب آن فکر نمی‌کنند.

پیش به سوی «کرونا» گرفتن در یاسوج+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج کرونا در کهگیلویه و بویراحمد طبق آمارها بهتر از سایر نقاط کشور کنترل شد به نحوی که در بسیاری از آیتم‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد مقام اول کشور را به خود اختصاص داد.

استان در بحث غربالگری بهتر از سایر استان‌ها عملکرد داشت به نحوی که در یکی از مراحل غربالگری استان در کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد.

استانی که کمترین مزیران فوت و مرگ و میر کرونایی را در کشور به خود اختصاص داد و همچنین استانی که کمترین میزان بستری و کمترین تعداد بیماران قرنطینه‌ای را دارد و استانی که با توجه به جمیع جهات و موفقیت‌ها حریرچی را به تعجب واداشت و او به قول خودش در یاسوج شگفت‌زده شد.

اما این روزها مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که اوایل خیلی در برابر کرونا گارد گرفته بودند کمتر از کرونا می ترسند و می‌گویند وقتی تنها 10 نفر در استان فوت کرده پس کرونا در مقابل ما کاری از پیش نمی‌برد!!.

طبق آن چه که در آخرین نشست ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفته شد مردم تنها 40 درصد از دستورات را رعایت می‌کنند و به نسبت دولتی‌ها که 90 درصد پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند میزان بسیار کمتری در برابر کرونا احساس خطر می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد کرونا با اعلام هشداری دوباره گفت: نباید با پای خود به سوی مرگ بروید چرا وقتی نوبت پزشک ساعت 10 شب دارید ساعت 4 بعد از ظهر به کلینیک مراجعه می‌کنید و ازدحام به وجود می‌آورید.

به گزارش فارس؛ متاسفانه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد این روزها از کرونا هیچ واهمه‌ای ندارند و از این ویروس مرگبار به نسبت سه ماه قبل نمی‌ترسند در حالی که کرونا همچنان در کمین است و نشان داده که سرما و گرما و زمستان و تابستان نمی‌شناسد.

این تصاویر از کلینیک شهید مفتح شهر یاسوج فرستاده شده و همه چیز گویای آن است که مردم دیگر واهمه‌ای از کرونا ندارند و به عواقب آن فکر نمی‌کنند.