جمعه 9 خرداد 1399 - 20:57

واکنش تند تاجگردون به اظهارات معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد/آنکه باید دمش را گرفت و از استان بیرون انداخت تویی!

سخنان معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مدیر بحران استان یا حواشی زیادی روبرو شد و واکنش تاجگردون را باید تند ترین پاسخ به سخنان جمالی دانست.

به گزارش بویرنیوز، احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گویا از روز پنجشنبه (9 خرداد ماه 99) به محل آتش سوزی کوه خائیز رفته است، در آنجا در تماس تلفنی با یکی از مسئولان با انتقاد شدید اللحن از عدم حضور مدیرکل بحران استانداری می‌گوید: این مدیرکل بحران [وحید محمدی‌تبار ] را بگیرید، پرتش کنید، بیرون، طرف فقط دلش خوش است که مدیرکل بحران است.

جمالی با اشاره به مدیرکل بحران، افزود: من نمی‌دانم جمهوری اسلامی چه کفاره‌ای بدهکار است. من از دیشب آمده‌ام و برخی نیروها هم آمده‌اند. به وزارت کشور پیامک زده‌ایم که از خوزستان و یا فارس هلی کوپتر بیاید.

وی گفت: یک فکر اساسی به حال این چیز [مدیرکل بحران یا آتش سوزی] کنید.

وحید محمدی تبار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد در این باره به رسانه‌ها گفت: من 5 روز در منطقه گچساران در حال مهار آتش سوزی کوه‌های این شهرستان بودم و مریض شدم و به دلیل کسالت شدید نتوانستم حرکت کنم.

وی در ادامه گفت: خدا را شکر یک روز(که از قضا من بیمار بودم و امکان حضور در عملیات اطفای حریق را نداشتم) معاون محترم سیاسی و امنیتی از نزدیک آتش‌سوزی در جنگل‌های استان را دیدند و بلافاصله علیه مدیرکل مدیریت بحرانی که طی دو سال گذشته شب و روز تعطیل و غیرتعطیل با دست خالی و با جان و دل به جنگ آب و آتش رفته‌اند، فرمایش داشته‌اند.

محمدی‌تبار گفت: «کاش این دو سال یکبار نیز مشکلات، کمبودها و زحمات ما را هم می‌دیدند و پرس و جو می‌کردند.»

وی تاکید کرد: « پاسخ فرمایشات ایشان را بعد از کنترل آتش‌سوزی‌ها به طور مفصل خواهم داد.»

به گزارش بویرنیوز، پس از انتشار این سخنان: غلامرضا تاجگردون به این سخنان معاون سیاسی استاندار واکنش نشان داد و در پستی نوشت:

جناب دكتر كلانتري استاندار محترم. ايشان معاون سياسي شماست كه دارد به يك مدير خدوم و زحمتكش استان توهين ميكند. خدمت ايشان عرض ميكنم آن كسي كه بايد دمشو گرفت و از اين استان بيرون انداخت خودت هستي و نه كسي كه عشقش اين خاك عزيز است.

قبلا هم عرض كردم عامل اكثر فتنه هاي درون استان ايشان است.

من به عنوان وكيل مردم اجازه نخواهم داد به فرزند زحمتكش استان كه چندين شبانه روز خواب به چشم نديده و اكنون در بيمارستان است توهين شود.

جناب استاندار حضرتعالي بيشتر از هر كسي ميدانيد حقير به عنوان وظيفه ام و ايشان به عنوان مدير شما و خدمتگزار مردم در اين ايام چه كارهايي كرديم و اي كاش معاون ذيربط شما يعني معاون عمراني ميتوانست اجازه داشته باشد از مديرش دفاع كند.

به هر حال فرزندان اين خاك محتاج اين نوع پستها نيستند كه بخواهند ذلت حرفهاي اين نوع افراد ذليل را بپذيرند.با كمال تمام احترام نسبت به جنابعالي و دولت محترم منتظر برخورد با ايشان و عذرخواهي ايشان از اين مدير و فرزند اين خاك هستيم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=320006
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. طبیعت گفت:

    درود بر جمالی با شرف

  2. یک شهر وند گفت:

    آقایون مسئول ارشد استانی حق ندارند به زیر دستانشان تو هین کنند و ضعف مدیریت خودشان را به گردن دیگران بیندازند

  3. بهمیی گفت:

    چه ادبیات سخیفانه ای بکار بردی اقای تاج گردون یکه تاز تمامیت خواه .

    مدیر کل بحران باید موقع بحران حضور داشته باشد چطور در کوه خامی حاضر بود ولی خاییز نه ؟ این هشت سال هست که خودت و مدیران ناکارامد ی که فقط جزیره ای فکر می کنند فقط باشت و گچساران را میبینند خون این مردم را مکیدید .

  4. نازنین گفت:

    چه عجب تاجگردون به جای اینکه فکری به حال آتش کوه کند! آتش فقنه روشن می کند!
    روزگار غریبی است نازنین!

  5. محمد گفت:

    بنظرم لازم بود مسئولین ارشد بایدازغیبت زیر دستان اطلاع داشته باشند نه نماینده

  6. مسعود گفت:

    هردوتاتون فقط بلدید پست اینستاگرام بزاریت

  7. ناشناس گفت:

    درود بر تو ای قهرمان عزیز جناب دکتر تاجگردون

  8. ناشناس گفت:

    محمدی تبار مدیر ضعیفی هست تاج بی حساب نگو

  9. خائیز گفت:

    خائیز سوخت دهدشت سوخت مردم سوختن

  10. هم استانی گفت:

    پنج روز خامی میسوخت دو روز است کوه دیل میسوزه کوه خانیز دهدشت و کهگیلویه هم داره نابود میشه پارسال هم همین اوضاع بود سیل و زلزله و برف هم که همه شاهد بودند پس این مدیرکل بحران برای چیست استان همه ناراضی اند حرف حق حق است از زبان هر کس گفته شود فرق نمیکند

  11. اونطوری که اقای معاون فرمودن نه ایطوری که اقای تاجگردون گفتن و نه زحمتی که اقای محمدی تبار لطف کردن و کشیدن بعنوان یه مدیر کل .سه تاییتون مدیر بالادست هستین با کمی اغماض ، لطف کنید و منت بر دوش این مردم بزارید و تجهیزات مناسبی برای این استان حادثه خیز مهیا کنید.نه جمهوری اسلامی و نه این مردم گناه کار و خطا کار که کفاره بخوان بدن.
    حالا یک فضای حادثه بوده یه نخودی خورده شده.شما نچسکویه بربره ای ازش در نیارید.

  12. بازنشسته فرهنگی گفت:

    خاییز کهگلو سوخت ..خاییز بهبهان سوخت ..کل وبزها سوختن .همه سوختن .دیگر نه جان آنها بازمیگردد و نه کم کاری مدیران قابل توجیه است بروید بمیرید ..

  13. ناشناس گفت:

    باسلام و خسته نباشید از همه مشکلات کشور به گردن همدیگر انداخت ظلم است باید بودجه وامکانات روز دنیا داشته باشیم بعد از مدیران کار بخواهیم تو استان‌های محروم امکانات نیست هر روز شاهد مشکلات جامعه هستیم حوادث کشور بخوانید تا واقعیت پیدا شوده

  14. ناشناس گفت:

    مسولان خرج استان که اصلا رسیدگی نمیکن البته یه تعدادی
    وگرنه آتش باید همان روز اول خاموش میشد

  15. واقع بین گفت:

    باید به حال این استان زار زار گریه کرد نماینده از مدیر کلی که باید در شرایط بحران پای کار باشد و نیست تمام قد دفاع می کند. باید فاتحه این استان را خواند .

  16. ایرانی گفت:

    جنگ قدرت همیشه کثیف بوده است.

  17. برنا گفت:

    هرکسی بله قربان گوی تاج نبودباید بره؟؟؟ آفرین بر مهندس جمالی مقتدر و مستقل…
    اگر ایشون ب نیروی خودش تذکر میدن نیازی ب نخود آش نیست…استاندار محترم وقتشه استقلال استانداری رو نشون بدید

  18. رضا گفت:

    به آقای تاج گردون چه ربطی داره که در امور اجرایی دخالت میکنه؟ خیلی هنر داره دو تا هلیکوپتر می‌گرفت این ۸ سال که شاهد این آتش سوزیا نباشیم

  19. فرزاد گفت:

    سلام
    جناب آقای تاجگردون
    این آتش سوزی نمادی از اخلاق و رفتار و عملکرد شما و مدیران گمارده شماست که 8 سال استان را به آتش کشیده است. استان را فدای وحید محمدی تبار کردی که باز قلدری و چماقدار بودنت را نشان دهید. امید که به یاری خداوند اعتبار نامه شما تایید نمی‌گردد و روسیاهی این آتش از خاییز برداشته و به صورت خیانتکاران بماند

  20. یونس گفت:

    چون که به زیر دست تاجگردون توهین شده باید هممون از استان بریم
    تا کی نماینده گچساران باید تبعیض قایل بشه؟

  21. . گفت:

    دخالت نماینده در امور اجرایی؟
    نیروی دولتی بالاتر، به مدیر دیگر انتقاد داشته، اصلا توبیخ هم کرده باشه، چه ربطی به نماینده مردم داره؟ یا نکنه نماینده منصوب کرده که الانم دفاع میکنه ازش؟

  22. جواد گفت:

    به این معاون استاندار باید کسی یادآوری کنی ادب را رعایت کن برادر انقلابی
    دمش را بگیرید بیندازید بیرون چه واژه ای است که بکار می برید
    مگر ایشان حیوان است که دم داشته باشد
    سال اینده هم که رئیس جمهور اصول گرایان بر سر کار آمد ، استانداران آن جناح دم شما را می گیرند بیرون می اندازند

دیدگاه شما