چاپ این برگه

کنایه روشنفکر به نمایندگان پیشین در روز نخست مجلس یازدهم/مردم تنها از طریق دفاتر شهرستانی و راه های ارتباطی رسمی که اعلام می‌شود پیگیر خواسته ها باشند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در اولین روز آغاز بکار مجلس یازدهم پیام معناداری را صادر و از مردم به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا برای دیدار با آنان عذرخواهی کرد‌.

به گزارش بویرنیوز، در پیام مهدی روشنفکر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون

سلام علیکم

سه ماه از حماسه باشکوهی که با اراده و تلاش شما مردم عزیز در دوم اسفندماه ۹۸ خلق شد، می‌گذرد. بعد از انتخابات، به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، سعادت و افتخار دیدار شما مردم عزیز نصیب بنده نشد و از این جهت از محضر شما مردم صبور پوزش می‌طلبم. اُمیدوارم عذرخواهی خدمتگزار خود را پذیرا باشید.

انشالله در اولین فرصت از نزدیک نظرات ارزشمند شما را خواهم شنید.

در سه ماه گذشته سعی شد در راستای زمینه‌سازی برای تحقق شعارها و خدمت به شما مردم شریف، دیدارهایی با برخی مدیران ارشد استانی، کشوری و نیز سیاست‌مداران، دولتمردان و نمایندگان منتخب در باب همفکری و هم‌افزایی، صورت گیرد.

با وجود ظرفیت‌های ارزشمند انسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد و تعامل منتخبین سه حوزه انتخابیه، انشالله آینده بهتری پیش‌روی استان و خصوصاً شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون قرار دارد.

در روز اول شروع به کار مجلس یازدهم، لازم می‌دانم چند نکته را عرض نمایم.
در ابتدا از نمایندگان پیشین حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی بخاطر خدمات، فعالیت‌ها و زحمات، تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

بی‌شک برای عمل به وظایف خود، به همکاری و مشورت با نمایندگان پیشین، کاندیداهای محترم انتخابات مجلس یازدهم، نخبگان و اصحاب رسانه نیاز دارم و انشاءالله از تجارب و نظرات ارزشمند و راهگشای عزیزان استفاده خواهم کرد.
طبیعتاً و قانوناً بنده، خود را نماینده همه‌ی مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون می‌دانم و حتماً موظف به پیگیری مشکلات همه‌ی مردم هستم. من با شما عهد می‌بندم که به قدر توان تفکیک و تبعیض صورت نگیرد؛ بدین معنا که عده‌ای همچون دهه‌های گذشته نادیده گرفته شوند.

بنابراین، با افتخار و اشتیاق پذیرای پیشنهادات، انتقادات، راهکارها و درخواست‌های همه‌ی شما مردم عزیز خواهم بود.

دوم اینکه فصل رقابت تمام شد و بعد از دوم اسفندماه سال ۱۳۹۸، فصل رفاقت‌ها آغاز شده است. از خواص جامعه و رسانه‌ها استدعا دارم برای بهداشتی‌تر کردن فضای سیاسی و خروج از فضا و حالت رقابتی تلاش نمایند تا در بستری سرشار از برادری و برابری، با همدلی و همکاری بتوانیم در جهت تحقق شعارها و رشد و توسعه‌ی استان و حوزه‌ی انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گامی برداریم. انشاءلله.

سوم اینکه امروز که مجلس یازدهم به شکل رسمی آغاز شد، به عنوان وکیل و نماینده شما مردم شریف، در مجلس شروع به کار کرده‌ام، ضمن احترام به محضر همه‌ی شما مردم عزیز، لازم می‌دانم اعلام کنم که تغییر را می‌بایست از رفتار نماینده شروع و برای حذف بدعت‌های عجیب و رفتارهای غیرضرور تلاش کنیم.

لازمه فعالیت و تمرکز نماینده‌ی شما در مجلس و عمل به وظایف قانونی خود، حذف بدعت‌های تحقیرآمیز ضروری‌ست. لذا، اینجانب استدعا دارد نظرات، پیشنهادات، درخواست‌ها و مشکلات خود را منصفانه و مشفقانه مطرح نمائید.

بنابراین از فرصت استفاده کرده و ضمن عذرخواهی، از محضر شما مردم شریف، نجیب و صبور درخواست می‌نمایم که از طریق دفاتر استانی و شهرستانی و نیز راه‌ها یا کانال‌های ارتباطی متنوعی که به شکل رسمی اعلام خواهد شد، نظرات، پیشنهادات، انتقادات، درخواست‌ها و مشکلات خود را با اینجانب در میان بگذارید. انشاءالله بتوانم با تمرکز بر وظایف قانونی خود، گام‌های موثری در جهت تحقق شعارها و خدمت به شما مردم عزیز بردارم.

در پایان از شما مردم مومن و عزیز طلب دعای خیر دارم. دعا کنید خداوند متعال نماینده شما مردم عزیز را در خدمتگزاری صادقانه و عادلانه برای مردم شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاری فرماید.

اُمیدوارم بتوانم پایبند عهد و پیمان خود با شما مردم مهربان و صبور بمانم و از راه و آرمان شهدا غافل نشوم.

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای شما مردم شریف

همتم بدرقه‌ی راه کن ای طائر قدس

که دراز ره مقصد و من نوسفرم