سه شنبه 6 خرداد 1399 - 12:39

درگیری مأموران محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با قاچاقچیان

درگیری مأموران محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با قاچاقچیان / شکستن پای مأمور و فرار قاچاقچی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودروی قاچاقچیان، راننده ماشین جانشین یگان حفاظت محیط زیست را زیر گرفته و متواری شده که متاسفانه باعث شکسته شدن پای وی می‌شود.
به گزارش بویرنیوز، در راستای مقابله با افراد سود جو، طرح برخورد باقاچاقچیان منابع ملی درمناطق تحت مدیریت محیط زیست استان به شدت و با جدیت دردستور کار قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، از شکسته شدن پای جانشین یگان حفاظت این اداره کل در برخورد با خوردوی متخلف قاچاق چوب بلوط خبر داد و گفت: درساعت یک وسی دقیقه بامداد دومین روز از خرداد ماه جاری، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست، حین گشت و کنترل شبانه متوجه حضور خودرویی در منطقه می‌شوند.
وی افزود: مأمورین به قصد توقیف خودرو با رعایت موارد قانونی اقدام می‌نماید، اما راننده ماشین به محض مشاهده مأمورین، عمارآماده جانشین یگان حفاظت محیط زیست را زیر گرفته و متواری شده که متاسفانه باعث شکسته شدن پای راست وی می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: مأمورین پس از کیلومترها موفق می‌شوند خودرو متخلف را توقیف، وباهماهنگی مراجع قضایی و انتظامی اقدامات قانونی را انجام دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319943
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما