یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 12:45

لطفاً ورود مسافر در عيد فطر به کهگيلويه و بويراحمد را ممنوع کنيد

اين روزها شاهد انتشار اخبار گسترده از قرمز شدن وضعيت کرونا در استان خوزستان هستيم.

به گزارش بويرنيوز، خبر نگران کننده اين روزها قطعاً افزايش بيش از حد مبتلايان به کرونا و مرگ و ميرهاي ناشي از اين ويروس در استان خوزستان است.

حالا با نزديک شدن به تعطيلات عيد فطر، بيم سفر بي محاباي مردم اين استان به استان هاي خنک و خوش آب و هواي همجوار از جمله کهگيلويه و بويراحمد بر نگراني ها افزوده است.

در تعطيلات عيد فطر هر ساله شاهد افزايش شديد مسافرت ها به استان هستيم و قابل توجه است که عمده مسافران نيز از استان خوزستان هستند که براي فرار از گرما به اينجا سفر مي کنند.

با توجه به افزايش مبتلايان به کرونا در اين استان و البته امکان وجود تعداد زيادي افراد ناقل بدون علامت حالا اين خطر احساس مي شود که با افزايش سفرها به استان شاهد قرمز شدن وضعيت استان هاي ديگر هم باشيم.

با توجه به اين مسائل تعداد زيادي از مردم و مخاطبان با ارسال پيام هايي به بويرنيوز خواستار محدوديت هاي شديد ترديد از استان هاي همجوار در تعطيلات عيد فطر هستند.

قطعا با کنترل اين بيماري و بهبود شرايط کهگيلويه و بويراحمد با همه زيبايي و خساوتش ميزبان هموطنان خواهد بود،‌اما اکنون ابداً زمان مناسبي براي سفر نيست و انتظار از ديگر هموطنان هم رعايت شرايط کنوني است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319745
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    ما دیگه حوصله نداریم در خانه زندانی شویم جلوی مسافرتها رابگیرید .مکانهای تفریحی باید بسته شوند

  2. احمد گفت:

    ممانعت نکردن از ورود مسافران به استان قطعا اشتباه بزرگی است که مسئولین باید پاسخگو باشند.

  3. مانی گفت:

    تورو ب خدا یه فکری بکنید بگید ورودی های شهر رو ببندن.
    من مطمئمم موج عظیمی از مسافر از خوزستان و… ب سمت شهرمون میاد. اجازه ندید این همه مردم مراعات کردن یه عده مسافر خرا بش کنن.

  4. ناشناس گفت:

    استاندار وفرمانداران همین الان شروع کنند برنامه ریزی کنند.کرونا باا کسی شوخی نداره

  5. ناشناس گفت:

    والا ما سه ماه هست قرنطینه هست افسرده شدیم حتی یک بار طبیعت خودمون هم نرفتیم بقیه راحت میان مسافرت و هرکس هرکاری میخواد میکنه

  6. جواد گفت:

    امیدوارم مسئولان استان به فکر آرامش فکری، روحی و سلامتی مردم استان باشند.

  7. رجبی گفت:

    با سلام وعرض خداقوتی خدمت مسئولین وزحمتکشان عرصه سلامت واعضاء محترم ستاد استانی وشهرستانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا
    همانطور که مستحضرید بخش دیشموک یکی از مناطق پاک وفاقد بیمار کرونایی در کشور بوده واین امر با راهبردی شماها و پیگیری و پای کتر بودن مردم وبخصوص جوانان زحمتکش ومسئولین بخش میسر گردید.
    باتوجه به اینکه بخش دیشموک همجوار استان پهناور خوزستان بوده ومراودات اجتماعی فراوانی با شهرستانهای استان خوزستان دارند انتظار است در اسرع وقت راه ارتباطی تنگ چویل را موقتا همانند یک ماه پیش مسدورد فرمائید تا از ورود کردشگران به این بخش جلوگیری شود .
    جناب آقای دکتر کلانتری وآقای مهندس جمالی عاجزانه از شما استدعا داریم سریعتر این دستور را امر به اجرا بفرمائید تا از روند شیوع ویروس در اون بخش محروم وفاقد از امکانات پیشرفته جلوگیری بعمل آید . باتشکر ح رجبی

دیدگاه شما