جمعه 26 اردیبهشت 1399 - 21:38

بهبودی دانش آموزان کرونایی در بویراحمد

۶ دانش آموز مبتلا به کرونا ویروس در شهرستان بویراحمد بهبود یافته اند.

به گزارش بویرنیوز، فرماندار بویراحمد گفت:خوشبختانه حال ۶ دانش آموز از حوزه شهری شهرستان بویراحمد که دچار بیماری کرونا شده بودند خوب است.
شاهرخ کناری افزود: دانش آموزان مبتلا به این بیماری پس از مداوا و بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده اند.
وی ادامه داد: تنها یکی این دانش آموزان در خانه قرنطینه و تحت درمان است و بقیه مشکلی ندارند.
شاهرخ کناری با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: ۶۵ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که از مجموع ۱۵۰ هزار دانش‌آموز کهگیلویه وبویراحمدی، بیشترین جمعیت مربوط به این شهرستان است.
وی به مشکلات بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: کمبود ماسک و استقبال نکردن والدین دانش‌آموزان در استفاده از ماسک و دستکش از جمله این مشکلات است.
فرماندار بویراحمد بیان کرد:حضور دانش‌آموزان در مدارس اجباری نیست و تنها برای رفع اشکال و سؤال از معلمان می‌توانند مراجعه کنند.
آقای کناری ادامه داد: تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه (به جز کودکان استثنایی) از ۲۷ اردیبهشت به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری بهره‌مند شوند، دایر خواهد شد.
فرماندار بویراحمد از خانواده ها خواست رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش در مدرسه را به فرزندان خود یادآوری و بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319712
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما