سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 - 12:28

نحوه برگزاری راهپیمایی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد

بويرنيوز: نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم روز جهانی قدس به صورت متفاوت در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

آیت‌الله سید نصیر حسینی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس گفت: قدس ناموس عبادی و سیاسی جهان اسلام در دستان رژیم صهیونیستی اسیر است، این روز باید روز بیداری همه امت اسلامی باشد.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید خواب راحت را حتی در این شرایط کرونا از اسرائیل و استکبار جهانی بگیریم افزود: روز جهانی قدس با رعایت اصول و نکات بهداشتی برگزار شود.

وی تصریح کرد: در شهر‌های یاسوج، گچساران و دهدشت که وضعیت سفید اعلام نشده و مجوز برگزاری نماز جمعه صادر نشده راهپیمایی روز قدس به صورت رژه و راهپیمایی خودرویی با پرچم فلسطین، حزب‌الله و جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و نیروی انتظامی هم در این زمینه همراهی و همکاری کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در شهر‌هایی که مجوز نماز جمعه صادر شده که به صورت قطعی نماز برگزار شود مراسم روز جهانی قدس به این شکل باشد که در داخل مصلی و یا در جلوی مصلی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند مراسم برگزار شود.

حسینی خاطرنشان کرد: البته نباید از تبلیغات میدانی و فضاسازی مجازی غافل باشیم و اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319373
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما