دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 8:45

آيا شرکت نفت حاضر است به نخبه هاي کهگيلويه و بويراحمد هم سرويس بدهد؟

ابراهیم حاتمی کیا فیلم خروج را در گچساران و با همکاري ويژه شرکت نفت کلید زد.

به گزارش بويرنيوز، آنطور که مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرده است حمايت هايي از تيم فيلمسازي حاتمي کيا شده است و اين حمايت ها از جانب سفارش شرکت ملي نفت بوده است.

مديران شرکت نفت گچساران البته هزينه گزاف در حمايت از اين کارگردان را رد کرده و همان حداقل حمايت ها را هم به دستور مقامات شرکت ملي نفت دانسته اند.

در کنار اين مساله و با اين نيت که اين اقدام فرهنگي خوب قابل تقدير است اما چند نکته قابل تامل وجود دارد:

قطعاً دعوت و فيلمسازي يکي از مطرح ترين کارگردانان سينماي کشور و استفاده از ظرفيت هاي کهگيلويه و بويراحمد براي ساخت يک فيلم ملي مايه مباهات است و مورد حمايت مردم نيز هست.

انتظار جدي مردم از مسئولان ملي شرکت نفت توجه بيشتر به کهگيلويه و بويراحمد است، براي مردم پذيرفتن اين مساله سخت است که شهرستاني که بخش زيادي از نفت و گاز کشور را در اختيار دارد از بيکاري شديد رنج ببرد، بيکاري و فقري که بارها صداي دلسوزان اين منطقه را هم به انتقاد شديد بلند کرده است.

از طرفي آيا امکانات شرکت نفت گچساران به اين سادگي سهم نخبه هاي اين منطقه هم مي شود؟ (اگرچه منکر خدمات خوب شرکت نفت در توسعه و آباداني به ويژه در شهرستان گچساران نيستيم.)

در کهگيلويه و بويراحمد نخبه ها و ايده هاي بسيار خوبي هست که به واسطه عدم تمکن مالي در نطفه خفه مي شود، قطعاً ‌اين ظرفيت خوب شرکت نفت مي تواند حمايت گر مطمئني براي اين انديشه ها باشد، انتظار بي جايي هم نيست و توقع از مسئولان اين شرکت هم تسهيل شرايط براي ارائه حمايت هاي موثر به نخبه هاي واقعي استان است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319329
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما