دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 8:09

بازدید «روشنفکر» از کارخانه آرد؛ ضرورت حذف قوانین دست و پاگیر و مانع تولید ( + تصاویر )

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم حذف و اصلاح قوانین دست و پاگیر و مانع تولید و رشد اقتصادی در دستور کار مجلس آینده قرار گیرد.

به گزارش بويرنيوز، مهدی روشنفکر در بازدید  از کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز با تبریک هفته کارگر اظهار داشت: برخی قوانین دست و پا گیر سد راه رونق تولید و رشد اقتصادی بوده که انتظار می‌رود مجلس آینده با تعامل و همفکری با کارشناسان و صاحبنظران و همچنین متولیان امر در اجرا، نسبت به حذف و اصلاح این قوانین اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه ثروت آفرینی و اشتغال پایدار با توجه به تولید امکان پذیر است، عنوان کرد: یکی از موانع جهش تولید نبود امنیت شغلی و دستمزدهای ناچیز برای کارگران بوده تا جایی که در بسیاری کارگاه‌های تولیدی حواشی سیستم را از کار انداخته و کارآیی و اثربخشی را کاهش می‌دهد.

روشنفکر با اشاره به اینکه بسیاری از کارگران دغدغه دریافت به موقع حقوق را دارند، ابراز کرد: حفظ آرامش و امنیت شغلی کارگران باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار مدیر یک مجموعه اقتصادی-تولیدی باشد.

روشنفکر ابراز کرد: برخی بنگاه‌های اقتصادی نقشی در جهش تولید و اشتغال پایدار نداشته و دچار برحی حواشی می‌شوند که در واقع دستاوردی جز هدرروی و اتئلاف وقت و هزینه به همراه ندارند و معتقدم درب این مجموعه‌ها بسته شود بهتر است.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از هرگونه پیشنهاد و راهکار کارشناسی شده و علمی برای توسعه استان در بخش‌های مختلف بویژه حوزه اقتصادی استقبال می‌کنم.

روشنفکر خواستار تشدید نظارت قوه قضائیه از جمله سازمان بازرسی بر منابع و تسهیلات با عنوان تولید شد و ادامه داد: امیدوارم در مجلس یازدهم با اصلاح قانون کار شاهد حمایت بیش از پیش از قشر کارگر باشیم زیرا مجلس با ارائه طرح‌های جدید و یا اصلاح قوانین قبلی می‌تواند در حمایت از این قشر نقش بسزایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد و تلاش برای ایجاد تحول در این بخش را مورد تاکید قرار می‌دهند تا بلکه شاهد کاهش وابستگی به نفت باشیم و امسال نیز در این راستا شعار «جهش تولید» را انتخاب کردند که یکی از مهمترین وظیفه مسئولان از جمله نمایندگان مجلس تلاش برای تحقق این دغدغه حضرت آقا است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319324
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما