یکشنبه 14 اردیبهشت 1399 - 8:37

کلاهبرداري از افراد مسن و بي سواد با کارت عابر بانک در کهگیلویه

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه از شناسايي و دستگيري کلاهبرداری كه اقدام به برداشت مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال از كارت هاي بانكي افراد بيسواد و کم سواد کرده بود در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش بويرنيوز، سرهنگ “جهان ديماز” فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه اظهار داشت: در پي شكايت ۸ نفر از مالبا ختگان از شخصي ناشناس که با حضور در جلوي باجه هاي خودپرداز سطح شهرستان کهگيلويه اقدام به برداشت غير مجاز از کارت هاي بانکي افراد بيسواد و کم سواد که با گرفتن کارت عابربانک مالباختگان، موجودي حساب مراجعين را به حساب بانکي افراد ديگري انتقال مي داد، موضوع با جديت در دستور کار مدموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي اين فرماندهي قرارگرفت .

وی افزود:مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي متهم را شناسایی و طي عملياتی غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.

دیماز تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به برداشت ۸۵۰ ميليون ريال از کارت بانکي افراد کم سواد و بيسواد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان کهگيلويه با اشاره به این که متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد به شهروندان توصيه كرد: مجرمان با شيوه و شگردهاي مختلف اقدام به سرقت مي کنند که لازم و ضروري است همشهريان خصوصا افراد کم سواد يا بيسواد ضمن مراقبت كامل به هشدارهاي پليس در اين خصوص توجه کنند و براي استفاده از عابر بانك ها حتماً يكي از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به ديگران اكيداً خودداري کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319300
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما