سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 11:21

رفع نگراني مردم و دولت به ادامه روند توسعه و آباداني با تدبير دکتر اردکانيان

امسال قريب به 250 پروژه آب و برق هم در زمينه ساخت و ساز و هم تغيير رويه ها و امورات ساز و کاري با اعتباري بالغ بر 50 هزار ميليارد تومان بهره برداري مي شود.

به گزارش بويرنيوز، سالهاي اخير در ايران را بايد از دشوارترين زمان ها دانست، از يک سو شاهد تحريم هاي بي سابقه و فشارهاي جدي بين المللي هستيم از سوي ديگر اتفاقات مختلف داخلي و در ماه هاي اخير هم همه گيري و شيوع کرونا موجب ضربه هاي جدي بر پيکره هاي اقتصادي و اجتماعي کشور شده است.

اگرچه همه مردم نگران از آينده هستند و انتظار هم مي رفت کسب و کارها و فعاليت هاي اقتصادي با کندي و تاخير شديد روبرو شوند اما در عمل ورق برگشت و شاهد اتفاقاتي اميدبخش در فضاي کشور هستيم.

وعده سال گذشته وزير نيرو را همه به خوبي ياد داريم، همان زمان که دکتر اردکانيان گفت براي همه کشور 33 هزار ميليارد تومان پروژه زيرساختي آب و برق را افتتاح مي کند و در پايان حتي فراتر از اين رقم محقق شد و شايد اولين تاثير بهبود آب و برق کشور در پي افتتاح اين حجم از پروژه را در ثبات ارائه اين دو خدمت حياتي در شرايط کرونايي اخير مي بينيم.

دکتر اردکانيان براي سال جديد نيز وعده بهره برداري از 250 پروژه را در پويش #الف_ب_ايران داده است، امسال هم زيرساخت هاي فني آب،‌برق،‌فاضلاب و سدها توسعه پيدا ميکند و هم به تبع آن جهش در ساير بخش ها رخ مي دهد و از طرفي در اقدامي ابتکاري، ساز و کارهاي ارائه خدمات به مردم به سمت کارآمدي و بهره وري بيشتر و بهتر خواهد رفت.

اين اقدامات علاوه بر اينکه تحسين رئيس جمهور  و تقاضاي او براي تداوم اين حرکت عظيم را در پي داشت،‌ از آنجهت که پيشتر هم تحقق مناسب وعده هاي وزير نيرو را ديديم، مردم را نيز اميدوار به ادامه توسعه و آباداني کشور در يکي از سخت ترين و حساس ترين شرايط تاريخ کشور مي کند.

به گزارش بويرنيوز، قطعاً توسعه حياتي ترين زيرساخت هاي کشور يعني آب و برق مبدأ و شروع ارزشمندي براي رفاه بيشتر مردم و جهش در همه ارکان اقتصادي،‌اجتماعي و سياسي خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319156
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما