دوشنبه 8 اردیبهشت 1399 - 14:06

دستگیری عامل تیراندازی در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، سرهنگ “سید محمد موسوی”در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به مجروحیت چند نفر در پارک مهرورزی گچساران، مأموران انتظامی سریعا وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی با اشرافیت اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی گسترده ، متهم را شناسایی و کمتر از یک ساعت پس از انجام تیراندازی دستگیر کردند.

سرهنگ موسوي در ادامه بيان داشت متهم که نوجوانی ۲۲ ساله بود ؛ در بازجویی های اولیه به صراحت به تیراندازی با اسلحه ساچمه زنی اعتراف و انگیزه خود از انجام این اقدام را اختلاف قبلی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: تمام فعالیتها و اقدامات افراد شرور و ارازل اوباش به صورت مداوم توسط پلیس رصد می شود و در صورت ارتکاب هر گونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان برابر قانون و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.پلیس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319127
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امید گفت:

    اینارو یا حبس ابد بزنید براشون یا اعدام،اگ راحت آزاد بشن دوباره تکرار میکنن و میگن نهایتش یه مدت بازداشتم بعد با واسطه آزاد بشم،اینارو نذارین تو جامعه باشن

دیدگاه شما