شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 19:32

عصبانیت استاندار از دروغ پراکنی در خصوص آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/خب بسم الله شفاف به مردم اطلاع رسانی کنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی دروغ ها و بزرگنمایی ها آرائه آمار غلط و بدون خارجی را برای استان مهلک دانست.

به گزارش بویرنیوز، کلانتری البته پا را هم فراتر گذاشت و از دادستان خواست با افرادی که بدون مدرک و با متشنج کردن فضای استان التهاب آفرینی می کنند برخورد جدی داشته باشد.

قطعاً این درخواست استاندار وقتی می‌تواند مفید و موثر باشد که نهادهای رسمی با اعلام دقیق مانع از گمانه زنی و انتشار اخبار نادرست شوند.

مجوز ارائه آمار را نداریم!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هم خود را موافق اعلام آمار می داند اما از نبود مجوز برای بیان آمار مبتلایان گفته است.

او صرفاً به افزایش آمار مبتلایان در یکی دو روز در برخی شهرستان های گرمسیری استان خبر داد و البته روند شیوع را در روزهای بعد آن معمولی بیان کرده است.

با نگاهی به استان های همجوار اما مشاهده میکنیم آمار مبتلایان به کرونا به موقع و دقیق به مردم اطلاع رسانی میشود.

در ادامه اما. استان بوشهر برای همین روز گذشته را آوردیم که به خوبی نشان می‌دهد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ابن استان آمار را با ذکر جزئیات به مردم اطلاع رسانی کرده اند.

اگرچه بنا بر اعلام آمار به صورت کشوری بود اما برخی استان ها برای اطمینان بخشی به مردم و البته شفاف سازی برای ممانعت از دروغ پراکنی آمارها را به مردم می‌گویند، به نظر می‌رسد با توجه به حجم شایعات که عصبانیت استاندار را هم در پی داشته، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم آمار را دقیق و شفاف به مردم اعلام کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=319039
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    استاندارد؟؟؟!!!

  2. ناشناس گفت:

    آخه استاندارد؟!! آخه داستان؟؟!!

  3. ناشناس گفت:

    اقای دکتر یزدانپناه نگفتن امار در این شرایط اصلا به صلاح نیست متاسفانه همه بی خیال شدند اینکه فقط بیایید یک سری صحبتهای سر بسته بکنید و امار ندهید و به مردم بگویید رعایت کنید کافی نیست تمام استانهای همجوار دارند روزانه امار اعلام میکنند اینکه فقط شما امار نمی دهید الله اعلم !!!! به جای اینکه این همه به فکر پستتان باشید به مردم هم فکر کنید

  4. ناشناس گفت:

    از همون اول هم با مردم روراست نبودن فقط خدا دلش بحال این مردم سوخته اینا اگه مدیر بودن به پرسنل خودش تجهیزات میدادن تا نشن ناقل بیماری به خانواده هاشون

  5. ناشناس گفت:

    آمار کامل فوت های این دو سه ماه را بگیرید و منتشر کنید همه چیز روشن می شه.

دیدگاه شما