سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 10:30

ابلاغ دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان به دانشگاه‌ها ابلاغ شد و براساس آن امتحانات دانشجویان در نیمسال دوم ۹۹ – ۹۸ برگزار می‌شود.

بويرنيوز- آقای علی خاکی صدیق در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره آخرین وضعیت امتحانات دانشجویان و پیشنهاد حذف نمره از آزمون های دانشجو افزود: این پیشنهاد از برخی از دانشگاه ها در پیش نویس یکی از دستورالعمل های وزارت علوم مطرح شد و منوط به تأیید همه روسای دانشگاه ها بود که در جلسه ای ،این پیشنهاد رد شد و به تصویب نرسید.

وی به دستورالعمل های امتحانات دانشجویان در نیمسال دوم تحصیلی اشاره کرد و گفت: براساس دستورالعملی که به دانشگاه ها ابلاغ شد مقرر شد اگر شرایط کشور اجازه حضور دانشجویان در امتحانات را بدهد _البته این تصمیم منوط به تأیید ستاد کروناست_ ، دانشگاه ها می توانند امتحانات خود را به صورت حضوری و با رعایت سلامت ایمنی برگزار کنند.

خاکی افزود:‌ همچنین زمان امتحانات پایان ترم دانشگاه ها با تأیید خود دانشگاه می تواند 2 یا 3 و یا 4 هفته به تعویق بیفتد و در غیر این صورت امتحانات به صورت غیرحضوری برگزار شود.

معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد: همچنین دانشجویان می توانند در محل سکونت خود و خارج از دانشگاه اصلی- البته با موافقت دو دانشگاه – ، امتحانات خود را به سرانجام برسانند و دستورالعمل دیگر، الکترونیکی شدن امتحانات دانشجویان است که این نیز منوط به تصمیم هر دانشگاه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318936
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما