دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 16:48

نشست «روشنفکر» با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی/ وعده «سالاری» برای همکاری با سرمایه‌گذار مجتمع بزرگ تجاری یاسوج و کمک به بیمارستان شهدای گمنام+تصاویر

نشست «روشنفکر» با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی/ وعده «سالاری» برای همکاری با سرمایه‌گذار مجتمع بزرگ تجاری یاسوج و کمک به بیمارستان شهدای گمنام

بویرنیوز، نشست منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم شورای اسلامی با مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با هدف تعیین تکلیف مجتمع بزرگ تجاری یاسوج بعد از گذشت 5 سال از کلنگ زنی این پروژه و کمک به مراکز درمانی بویژه بیمارستان شهدای گمنام برگزار شد.

روشنفکر در این نشست با اشاره به کلنگ زنی پروژه مجتمع بزرگ تجاری یاسوج متعلق به سازمان تامین اجتماعی با مشارک سازمان اقتصادی کوثر در سال 95 ، گفت: ولی هنوز خبری از اجرای این پروژه نیست و مردم از این وضعیت گلایه دارند.

وی بیان کرد: پروژه رها شده مرکز تجاری شهر یاسوج در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع در یکی از بهترین نقاط شهر مربوط به سازمان تامین اجتماعی به عنوان مهمترین پروژه این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک معضل به نوعی مرکز شهر را تعطیل کرده و چهره بسیار زشتی به شهر داده است.

روشنفکر ابراز کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و از جمله استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار می‌رود سازمان تامین اجتماعی در زمینه کمک ریالی و تجهیزاتی به درمانگاه‌های این سازمان بویژه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج نگاه ویژه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون افزود: در صورت اعلام آمادگی سرمایه گذار برای اجرای پروژه مجتمع بزرگ تجاری یاسوج تمام قد از وی حمایت می‌کنیم.

مصطفی سالاری با بیان اینکه آمادگی مشارکت با سرمایه گذار را داریم و حتی بخشی از آورده مورد نیاز غیر از زمین محل اجرای پروژه را تامین می‌کنیم، ادامه داد: در زمینه ارائه تسهیلات بانکی به سرمایه گذار نیز در حد توان از طریق بانک رفاه کارگران کمک می‌کنیم.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه 400 تا 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده که در صورت پیدا شدن سرمایه گذار می‌توان بخشی از این میزان را در هنگام پیش فروش‌ها تامین کرد.

گفتنی است، مهدی روشنفکر در این نشست از سالاری خواست برای تعیین تکلیف این پروژه از هیچ کوششی دریغ نکرده و بعد از سال‌ها بیش از این مردم را نگران نکنند.

انتهای پیام/

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318916
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مختار گفت:

    سلام، لطفا آقای روشنفکر، بگید، باید طرز نشستن را اصلاح کند،،، پا رو پای گذاشتن، در برابر کسی ک با احترام نشسته،،، بی احترامی هست

دیدگاه شما