یکشنبه 31 فروردین 1399 - 23:52

درگیری نیروهای منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با قاچاقچیان چوب

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده جدیدترین جزئیات درگیری در منطقه آب بهاره این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش بویرنیوز، ذبیح الله محمدی در گفت وگو با رسانه ها،  باتائید خبر درگیری و زخمی شدن یکی از نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان در منطقه آب بهاره لنده گفت: ساعت 16عصر امروز در حالی که مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان لنده در منطقه آب بهاره در حال گشت زنی برابر گزارش مردمی مبنی بر ایجاد کوره های زغالی بودند که با قاچاقچیان چوب درگیر شدند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده برابر رسالت ذاتی خویش و با هماهنگی دستگاه قضایی اقدام به تخریب کوره های زغالی کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: در این درگیری یکی از ماموران یگان حفاظت این اداره از ناحیه کتف دست چپ با سلاح گرم کلاشینکف زخمی شده است که فوراً به بخش تشان منتقل و از آنجا با اورژانس115به بیمارستان شهیدزاده بهبهان منتقل شده است.

محمدی اظهارکرد: هم اکنون این مامور فداکار در اتاق عمل در حال جراحی است و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی خاطر نشان کرد: کمبود نیروی انسانی و عدم جاده دسترسی از طرف لنده به منطقه آب بهاره از مهمترین مشکلات اداره منابع طبیعی شهرستان لنده است که ما برای حضور در منطقه آب بهاره باید بیش از چهار ساعت مسیر لنده_دهدشت_ بهبهان_ تشان را طی کنیم تا به منطقه آب بهاره برسیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: این دومین حمله مسلحانه به ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان در منطقه آب بهاره و کوه حاتم است که اولین حمله مسلحانه در سال 97 بدون زخمی و تلفات انسانی و دومین حمله مسلحانه امروز منجر به زخمی شدن یکی از نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شد.

محمدی در ادامه اظهارکرد: انتظار داریم دستگاه محترم قضایی ضمن شناسایی عامل ویا عاملین تیراندازی امروز که منجر به زخمی شدن یکی از همکاران ما شده است برخورد قاطع قضایی را داشته باشند تا از تکرار چنین حوادثی که با جان نیروهای منابع طبیعی سروکار دارد جلوگیری شود.

گفتنی است منطقه آب بهاره حد فاصل چهار شهرستان لنده، بهبهان، کهگیلویه و بهمئی است که براساس منطقه جغرافیایی جزء شهرستان لنده است ولی جاده دسترسی آن از شهرستان بهبهان امکان پذیر است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318898
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما