یکشنبه 31 فروردین 1399 - 22:23

جولان کلاس های کنکور در یاسوج در روزهای تعطیلی مدارس و دانشگاهها!

در حالی که دانشگاه ها و مدارس سراسر کشور تعطیل هستند، برخی از آموزشگاه های کنکور در یاسوج اقدام به برگزاری مخفیانه کلاس ها می کنند.

بر اساس مشاهدات خبرنگاران «بویر نیوز» طی روزهای گذشته برخی از مدیران و مدرسان آموزشگاههای کنکور نتوانسته اند بیخیال منافع و درآمد قابل توجه خود از کلاس های کنکوری شوند و از دانش آموزان خواسته اند تا در کلاس ها حاضر شوند.

بازگشایی مخفیانه این کلاس ها که عمدتا در مرکز شهر هستند، باعث شده تا کنکوری ها از یک طرف ترس کرونا گرفتن و از طرفی ترس از دست دادن کلاس ها و عقب ماندن از برنامه های آموزشی را داشته باشند و استرس سنگینی را تحمل کنند.

در همین حال برخی خانواده ها هم که کمتر توصیه ها را جدی می گیرند فرزندان خود را به این کلاس ها می فرستند و معلوم نیست چه اتفاقی رخ دهد.

«بویر نیوز»، آماده است تا واکنش مسئولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و ستاد مقابله با کرونا در استان را در این رابطه منتشر کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318891
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آموزشگاه دار یاسوجی گفت:

    اتفاقا این قضیه باید از سوی شخص مدیر کل آموزش وپرورش تا حصول نتیجه پی گیری شود و دستگاه قضا هم به نوبه خود یا سود جویان برخورد نماید از رسانه وزین هم استدعا داریم قاطعانه پی گیری نماید

  2. حامد گفت:

    واقعا بسیار متاسفم،چرا ضعف فرهنگی باید به گونه ای باشد که برخی متوجه اوضاع نیستنند؟

دیدگاه شما