یکشنبه 31 فروردین 1399 - 14:49

مقدم شهردار یاسوج می‌ماند

هفته گذشته بود جلسه سوال از شهردار یاسوج برگزار شد، جلسه ای که منتج به خروجی خاصی نشد و شهردار نیز استیضاح نشد (از اینجا بخوانید)

به گزارش بویرنیوز، ظاهراً اعضای شورای بنا دارند مجدداً جلسه ای را با دستور کار سوال از شهردار ترتیب دهند.

به گفته برخی اعضای شورای شهر همان اعضایی که پیشتر هم درخواست سوال داشتند اما خود غایبان جلسه بودند این بار نیز در شرایطی که همه نگاه ها به سمت بهبود و جدیت در خدمت به مردم به ویژه برای مقابله با کرونا است جلسه پرسش با شهردار را ترتیب داده اند.

مقدم شهردار می‌ماند

عضو شورای شهر یاسوج معتقد است که با عملکرد مطلوب شهردار این شهر، اکثریت اعضا از وی حمایت خواهند کرد و مُقدم در مسئولیت شهرداری این شهر ابقا خواهد شد.

هدایت اکبری با تاکید بر اینکه سئوال و استیضاح حق مسلم اعضای شورای شهر است، گفت: اگر اعضای سئوال کننده از پاسخ‌های شهردار قانع شوند که عملا نیازی به رای گیری نیست اما اگر قانع نشوند آنگاه رای گیری یا در همین جلسه یا جلسه دیگری انجام خواهد شد.

اکبری با بیان اینکه برای عزل شهردار یاسوج باید پنج عضو از هفت عضو شورای شهر به عزل وی رای دهند، خاطرنشان کرد: آنچه من از روند شورا می‌بینم این است که شهردار چهار رای خودش را دارد و مخالفان وی نمی توانند دو رای لازم دیگر را با خود همراه نمایند تا مقدم عزل شود.

این عضو شورای شهر یاسوج، روند تغییر شهردار در این شرایط زمانی ضروری ندانست و گفت: با توجه به اینکه اردیبهشت سال آینده انتخابات شورای شهر را داریم و همه درگیر مبارزه با کرونا هستند هرگونه تغییر در مدیریت شهری قطعا آثار مثبتی برای شهر و شهروندان نخواهد داشت.

اکبری افزود: پیش بینی من این است که مُقدم همچنان شهردار می ماند و عزل وی رای نخواهد آورد.

مدعیان همیشه غایب!/ اقدامات عمرانی قابل توجه شهرداری یاسوج

عضو دیگر شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه برای عزل شهردار پنج نفر از اعضا باید رای موافق بدهند، تصریح کرد: قبلا موضوع استیضاح شهردار مطرح شده بود که در ابتدا اعضای سوال کننده در جلسات حاضر نمی‌شدند و در جلسه آخر نیز که حضور یافتند، اکثریت شورا پاسخ‌های شهردار را قابل قبول دانست و ماجرای استیضاح تمام شد.

کیوان آشنا با ابراز رضایت از عملکرد شهردار یاسوج، خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های شهردار یاسوج این است که تمایلی به تبلیغات ندارد؛ او بیشتر یک فرد اجرایی است و حتی برای افتتاح پروژه‌ها خبرنگار نیز دعوت نمی‌کند که این رویه اشتباه است چون لازم است مردم از اقدامات انجام شده توسط شهرداری آگاه شوند.

وی با اجرای پروژه‌های سطح شهر در سال ۹۸ را رضایت‌بخش دانست و اضافه کرد: بودجه سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسیده بود که حدود ۷۰ درصد آن محقق شده است؛ رقم ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری با توجه به شرایط کنونی برای سال ۹۹ نیز تکرار شده و افزایشی در عدد تصویب شده بودجه اعمال نشده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318873
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما