شنبه 30 فروردین 1399 - 8:25

سامانه 6369 تنها راه برای دریافت وام یک میلیون تومانی دولت

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا تاکید کرد که تنها راه درخواست وام یک میلیون تومانی دولت ارسال شماره ملی سرپرست خانواره به سرشماره ۶۳۶۹ است و هیچ راه‌دیگری برای بهره‌مندی از این وام وجود ندارد.

به گزارش بويرنيوز، حسین میرزایی با هشدار در مورد سوءاستفاده‌های احتمالی از شهروندان در پوشش وام قرض‌الحسنه دولت، گفت: ۲۵ میلیون خانوار یارانه‌بگیر در کشور داریم که این افراد از سال گذشته تا کنون با شماره ۶۳۶۹ آشنا هستند. ما هم برای اینکه مردم دچار اشتباه نشوند از همین سرشماره ۶۳۶۹ برای اعلام درخواست بهره‌مندی از وام یک میلیون تومانی دولت استفاده کردیم.

وی اضافه کرد: از طرف وزارت رفاه تنها پیامک با سرشماره V.Refah برای مردم ارسال می‌شود و مردم هم فقط و فقط باید در صورت اعلام نیاز، شماره ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

میرزایی افزود:‌ هیچ مبلغی از شهروندان برای اعلام آمادگی برای دریافت این وام دریافت نخواهد شد و حتی هزینه پیامک ارسالی هم از سوی دولت تامین خواهد شد. همچنین هیچ لینک و سایتی برای بهره‌مندی از این وام وجود ندارد. پس درخواست ما از شهروندان این است که به هیچ عنوان به هیچ پیامک دیگری اعتماد نکرده و به هیچ شماره‌ای جز ۶۳۶۹ نیز اطلاعات خود را ارسال نکنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318795
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما