پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 15:11

اولین شرط وام یک میلیونی اعلام شد

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره جزئیات بیشتر از وام یک میلیونی ویژه یارانه بگیران، توضیحاتی داد.

به گزارش بویرنیوز،‌ حسین میرزایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره سرپرست خانواری که شماره تلفن همراهی به نام خود ندارد، اظهار کرد: سرپرست خانواری که خط تلفن به نام خود ندارد باید یک سیم کارت با کد ملی خود او به نامش خریده شود.

وی بیان کرد: پرداخت این وام توسط بانک صورت می‌گیرد و ساده‌ترین راه برای احراز هویت سرپرست خانوار همین خرید سیم کارت با کد ملی فرد است چراکه گاهی ممکن است فردی فوت کرده، اما جایی ثبت نشده باشد این کار برای احراز هویت سرپرست خانوار است.

میرزایی تصریح کرد: کار سختی نیست فقط می‌توانند یک سیم کارت اعتباری به نام سرپرست خانوار خریداری کنند و کد ملی سرپرست خانوار را با همان شماره به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

وی تاکید کرد: از شب گذشته (۲۷ فروردین ماه) زمان ارسال کد ملی سرپرست خانوار به ۶۳۶۹ آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه (۳۱ فروردین ماه) افراد مهلت دارند که کد ملی سرپرست خانوار را ارسال کنند.

میرزایی ادامه داد: افرادی که تا پایان یکشنبه (۳۱ فروردین ماه) کد ملی سرپرست خانوار را ارسال کنند تا قبل از ماه مبارک رمضان این وام را دریافت خواهند کرد.

سخنگو تسهیلات حمایتی کرونا درباره اقساط این وام یک میلیونی، گفت: فقط یک ۳۵ هزار تومان از کل یارانه سرپرست خانوار کم می‌شود یعنی یک خانواده ۴ نفره که ۱۸۲ هزار تومان یارانه دریافت می‌کند از تیرماه ۳۵ هزار تومان از یارانه‌شان کسر شده و ۱۴۲ هزار تومان یارانه دریافت خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318767
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما