چهارشنبه 27 فروردین 1399 - 16:25

دیدار « روشنفکر» با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)/ وعده‌های «محمد» برای افتتاح جاده پاتاوه دهدشت؛ تسریع در روند سد تنگ سرخ

مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با هدف پیگیری و بررسی مشکلات برخی پروژه‌های بزرگ عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با  سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش بویرنیوز، روشنفکر در این دیدار خواستار ادامه عملیات اجرایی سد تنگ سرخ شد و گفت: با توجه به قرارداد منعقد شده بر اساس ابعاد تغییر یافته (کاهش ارتفاع)، مجدد تصمیم به اجرا بر اساس ابعاد قبلی بوده که نیاز به اصلاح قرارداد دارد.

وی با اشاره به اینکه ضروری است با توجه به اینکه سامانه انتقال در حالی طراحی(نهایی) می‌باشد در صورت بهبود وضعیت اعتباری در سال جاری مناقصه سامانه انتقال برگزار شود، یاداور شد: انتظار می‌رود قرارگاه نسبت به راه اندازی مجدد کارگاه و تسریع در روند عملیات اجرایی اقدام کند و در این زمینه آماده همکاری با قرارگاه هستیم.

روشنفکر با اشاره به محدودیت‌های اعتباری در کشور و وضعیتی که ویروس کرونا برای کشورهای مختلف از جمله ایران ایجاد کرده است، تاکید کرد: مردم انتظار دارند در این شرایط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نسبت به اجرای پروژه‌ها بیش از پیش فعال باشد.

وی همچنین خواستار تسریع در روند اجرایی جاده پاتاوه-دهدشت شد و افزود: انتظار می‌رود قرارگاه در صورت امکان برای اجرای برخی پروژه‌ها از جمله دوبانده کردن جاده یاسوج-سمیرم و راه آهن اقلید-یاسوج، اجرای  پروژه‌های بزرگ شهری و پروژه‌های محرومیت‌ زدایی در برخی روستاهای بخش لوداب واقع در مسیر جاده پاتاوه-دهدشت اقدام کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: از هیچ کوششی برای اتمام پروژه ملی جاده پاتاوه-دهدشت تا پایان سال دریغ نمی‌کنیم و امیدوارم در این مدت زمان پیش بینی شده، شاهد افتتاح و بهره‌برداری باشیم.

سعید محمد اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) هم اکنون برای احداث جاده پاتاوه-دهدشت 100 میلیارد تومان طلب دارد و برای اتمام آن 200 تا 250 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی روند فعالیت اجرایی در این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در دو سال اخیر در این پروژه 150 میلیارد تومان کار شده که از این مبلغ 50 میلیارد تومان را دفتر مقام معظم رهبری کمک کردند و مابقی جزو مطالبات قرارگاه است.

محمد با اشاره به اینکه 50 میلیارد تومان در بودجه برای این پروژه پیش بینی شده است، ادامه داد: دفتر مقام معظم رهبری نیز 100 میلیارد تومان به این پروژه کمک می‌کنند و رئیس جمهور نیز قول داده مابقی اعتبار مورد نیاز را در صورت اتمام پروژه تامین کند.

وی خاطرنشان کرد: احداث دو دستگاه پل، دیوار حائل و 10 کیلومتر آسفالت از جمله کارهای مانده در اجرای پروژه راهسازی پاتاوه-دهدشت است که قول می‌دهم تا پایان سال این پروژه به اتمام برسد.

محمد در زمینه پروژه آبرسانی به 4 شهر کهگیلویه بزرگ گفت: در این پروژه 40 میلیارد تومان طلب داریم که در این زمینه واضعیت امر کسی سراغی از قرارگاه و پرداخت مطالبات نمی‌گیرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در پاسخ به درخواست مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون مبنی بر ورود قرارگاه برای دوبانده کردن جاده یاسوج-سمیرم و راه آهن اقلید -یاسوج گفت: این دو پروژه در طرح‌های الویت‌دار دولت نبوده است.

محمد همچنین در پاسخ به درخواست دیگر روشنفکر در زمینه ورود به پروژه‌های بزرگ شهری در یاسوج افزود: در صورت تهاتر ملک توسط شهرداری آمادگی کامل برای اجرای پروژه‌های بزرگ را در این شهر داریم.

وعده «محمد» برای تسریع در عملیات اجرایی سد تنگ سرخ

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) تاکید کرد: در صورت تملک اراضی، این قرارگاه با تمام توان نسبت به ادامه عملیات اجرایی سد تنگ سرخ اقدام می‌کند و تا حد امکان اجازه تعطیلی این پروژه را نمی‌دهیم.

محمد بیان کرد: البته انتظار می‌رود مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برای رفع مشکلات احتمالی و تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کنند.

وی همچنین در پاسخ به درخواست احداث جاده برای برخی از روستاهای بخش محروم لوداب در قالب محرومیت زدایی قول همکاری داد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=318762
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دکترای مدیریت گفت:

    خروجی مهم است تا زمانیکه عملیاتی نشه مهم نیست قبل از جنابعالی نشست های بالاتر ومهمتر انجام شده اما خروجی نداشتند اینم یه نشست بدون خروجی می باشد

دیدگاه شما